نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۶

حضور بازیگر آشنایی با مادر در سریال کمدی جدید اپل و نویسندگان Ted Lasso

اپل برای ساخت یک سریال کمدی جدید به نویسندگان تد لاسو چراغ سبز نشان داده که جیسون سیگل، بازیگر سریال آشنایی با مادر در آن حضور خواهد داشت.

براساس گزارش ددلاین، اپل سفارش ساخت یک سریال کمدی جدید به‌نام Shrinking را به نویسندگان سریال Ted Lasso داده که در ۱۰ قسمت تولید و از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد. جیسون سیگل، بازیگر سریال How I Met Your Mother قرار است نقش اصلی سریال Shrinking را بازی کند. علاوه‌بر بازی، سیگل به‌همراه بیل لارنس (نویسنده سریال تد لاسو) و برت گلدستین، نویسنده و بازیگر نقش روی کنت در سریال Ted Lasso، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده دارند.

سیگل، لارنس و گلدستین هر سه به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال کمدی حضور خواهند داشت. سریال Shrinking داستان یک روان‌شناس غمگین را دنبال می‌کند که همه‌ی قوانین حرفه‌ای کار خود را زیر پا گذاشته و با صداقت تمام با مراجعان خود صحبت می‌کند. این صداقت و بی‌پردگی، منجر به تغییرات عظیمی در زندگی بیماران او شده و زندگی خود این پزشک را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. این پروژه توسط بخش تلویزیونی برادران وارنر و استودیوی لارنس به‌نام Doozer Productions تولید خواهد شد.

جیسون سیگل و بازیگر سریال تد لاسو

بنابراین، Shrinking به سومین سریال لارنس برای اپل تبدیل می‌شود که درکنار Ted Lasso و سریال جدید Bad Monkey قرار خواهد گرفت. Bad Monkey به‌زودی ازطریق اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد. اما جیسون سیگل نیز قبلاً سابقه حضور در پروژه‌های اپل را داشته است؛ فیلم The Sky is Everywhere که براساس رمانی با همین نام ساخته شده، قرار است به‌زودی از اپلل تی‌وی پلاس پخش شود.

اپل احتمالاً امیدوار است تا این سه نویسنده‌ی پرکار بتوانند یک موفقیت دیگر را برای سرویس استریم این شرکت به ارمغان بیاورند. به‌خصوص با محبوبیت روز افزون سریال Ted Lasso که تاکنون دو جایزه امی را برای نویسندگی و همچنین یک جایزه دیگر را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای گلدستین به‌همراه داشته است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده