// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۹

پیش‌فروش بالای بلیت های فیلم Eternals

فیلم Eternals دیزنی به کارگردانی کلویی ژائو طی ۲۴ ساعت نخست پیش‌فروش بلیت‌ها، عملکردی حتی فراتر از بلک ویدو و فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings داشت.

رکورد پیش‌فروش بلیت‌های اکران یک فیلم سینمایی سال ۲۰۲۱ میلادی در آمریکا طی روز اول شکسته شد. فیلم Eternals تنها طی ۲۴ ساعت آغازین در دسترس قرار گرفتن امکان پیش‌خرید بلیت‌ها توانست به فروشی ۲.۶ میلیون دلاری در سینماهای آمریکا برسد؛ درآمدی که آن را جلوتر از شانگ چی و افسانه ده حلقه (۱.۴ میلیون دلار پیش‌فروش بلیت طی ۲۴ ساعت نخست) و فیلم Black Widow (دو میلیون دلار پیش‌فروش بلیت طی ۲۴ ساعت نخست) قرار می‌دهد.

فعلا فیلم Venom: Let There Be Carnage رکورددار فروش افتتاحیه در باکس‌آفیس آمریکا شمالی طی کل دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19 است. زیرا توانست طی نخستین آخرهفته‌ی اکران خود در ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور کانادا به ۹۰ میلیون دلار فروش برسد. عده‌ای امیدوار بودند که فیلم No Time to Die بتواند این رکورد را مال خود کند. اما با اینکه جیمز باند 25 عملکرد مالی درخشانی در نقاط مختلف دنیا داشته است، در آمریکا نتوانست به درآمد ونوم جدید نزدیک شود. آیا امکان دارد که فیلم Eternals کلویی ژائو، کارگردان برنده‌ی اسکار بتواند در نخستین آخرهفته‌ی اکران خود در آمریکا شمالی به بیشتر از ۹۰ میلیون دلار دست پیدا کند؟

ریچارد مدن در نقش ایکاریس در فیلم Eternals آماده مبارزه با دیویانت‌ها می‌شود

فعلا اوضاع برای جدیدترین فیلم دیزنی در دنیای سینمایی مارول بسیار خوب به نظر می‌رسند. راستی فراموش نکنید که پیش‌فروش بلیت‌های فیلم Black Widow و فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در آمریکا طی ۲۴ ساعت اول، جلوتر از تمام آثار دیگر از جمله فیلم Dune و فیلم Venom 2 بود. بلک ویدو و شنگ-چی به ترتیب در آخر به بیشتر از ۱۸۳ میلیون دلار و بیشتر از ۲۱۳ میلیون دلار درآمد داخلی (مجموع فروش در سینماهای آمریکا و کانادا) رسیدند.

پس اگر فرض کنیم که اترنالز می‌تواند در روزهای آتی هم خود را جلوتر از همه‌ی آثار دیگر نگه دارد، محصول مورد بحث شاید چه در افتتاحیه و چه در مجموع فروش موفق به ثبت رکوردی تازه برای باکس‌آفیس آمریکا شمالی از زمان اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker تا امروز شود. اگر این اتفاق رخ بدهد، مارول یک موفقیت تجاری فوق‌العاده‌ی دیگر را هم به کارنامه‌ی خود می‌افزاید. فیلم Eternals با نقش‌آفرینی جما چان، آنجلینا جولی، ریچارد مدن، کیت هرینگتون، کمیل نانجیانی، سلما هایک و بری کیوگن در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران خود در سینماهای آمریکا را کلید می‌زند.

اکنون تنها چند روز تا انتشار نقدهای فیلم Eternals و آغاز اکران آن در برخی از کشورهای دنیا باقی مانده است. این اثر سینمایی پس از آن که به مدت ۴۵ روز در سینماهای آمریکا اکران شد، قدم به شبکه آنلاین دیزنی پلاس می‌گذارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده