نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۴

نمایش گرالت با بازی هنری کویل در پوستر جدید فصل دوم سریال ویچر

نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher را منتشر کرده که تمرکز آن روی گرالت با بازی هنری کویل است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher منتشر شده است. نتفلیکس امروز این پوستر را منتشر کرد که تمرکز آن روی شخصیت گرالت با بازی هنری کویل است که شمشیر در دست دارد و آماده مبارزه می‌شود. قابل انتظار است که نتفلیکس طی روزها و شاید هفته‌های آینده پوسترهای جدیدی با محوریت شخصیت‌های فصل دوم سریال ویچر منتشر کند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل دوم سریال The Witcher با محوریت گرالت با بازی هنری کویل

نتفلیکس مدتی پیش از تمدید سریال The Witcher برای فصل سوم خبر داد که فعلا زمان پخش فصل جدید سریال ویچر مشخص نیست. همچنین تابستان امسال انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf از نتفلیکس پخش شد که این انیمه به گذشته وزمیر پرداخت. حالا نتفلیکس در حال ساخت انیمه دیگری از ویچر است که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. علاوه‌براین، نتفلیکس در حال ساخت سریال The Witcher: Blood Origin که پیش درآمد سریال ویچر است، نیز است.

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است.

گرالت از ریویا که باور دارد ینیفر در جنگ سودن جان خود را از دست داد، با سیری همراه می‌شود. او که در پایان فصل اول با سیری مواجه شد، تصمیم می‌گیرد او را به قلعه کر مورهن، محل تبدیل شدن گرالت به یک ویچر و امن‌ترین نقطه‌ای که وی می‌شناسد برساند. درحالی‌که الف‌ها، پادشاهان، انسان‌ها و شیاطین کانتیننت مشغول نبرد برای کسب برتری در بیرون از دیوارهای قلعه کر مورهن هستند، گرالت باید از سیری دربرابر خطری بسیار بزرگ‌تر محافظت کند. آن خطر هم چیزی نیست جز قدرت رازآلودی که از درون، دخترک را به تسخیر خود درمی‌آورد.

فصل دوم سریال The Witcher که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده