نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸

اولین تریلر ریبوت فیلم جدید تنها در خانه ؛ Home Sweet Home Alone

دیزنی پلاس اولین تریلر فیلم جدید Home Sweet Home Alone، ریبوت مجموعه‌ی محبوب و کریسمسی تنها در خانه را منتشر کرده است.

تریلر جدیدی که ازطریق کانال یوتیوب استودیوی قرن بیستم منتشر شده، مکس مرسر، پسر ۱۰ ساله‌ی داستان اصلی تنها در خانه را معرفی می‌کند که اینبار آرچی یاتز (از فیلم Jojo Rabbit) نقش او را بازی می‌کند. طبق معمول، مکس به‌طور تصادفی از سفر خانواده‌ی خود به توکیو در تعطیلات سال نو جا مانده و باید چند روزی را تنها به سر کند. مکس در ابتدا از اینکه کل خانه را در اختیار خود دارد خوشحال می‌شود اما طولی نمیکشد که زوج دزدهای داستان تصمیم به سرقت خانه‌ی خالی خانواده‌ی مکس می‌گیرند و حالا او باید نقشه‌ای را برای جلوگیری از ورود آن‌ها به خانه ترتیب دهد. دزدهای ریبوت فیلم تنها در خانه، اینبار یک زن و شوهرند که الی کمپر و راب دلینی نقش آن دو را برعهده دارند.

دانلود از آپارات

مکس در این تریلر درحالی که در مقابل نقشه‌ی مبارزه‌ی خود ایستاده می‌گوید: «این خانه‌ی من است و من باید از آن دفاع کنم.» این درحالی است که خانواده‌ی مکس سراسیمه به‌دنبال اولین پرواز برای بازگشت به خانه هستند و مکس مشغول اره کردن بخشی از نرده‌ی راه پله‌ی چوبی، پرتاب توپ بیلیارد به سمت دزدها و عملاً هر کاری است که دزدها را از خانه به بیرون براند.

علاوه‌بر این، کینان تامسون، تیم سیمونز، ایسلینگ بی، پیت هولمز، دوین ریتری، الی میکی و کریس پارنل از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم کمدی نقش آفرینی می‌کنند.

فیلمنامه فیلم Home Sweet Home Alone توسط مایکی دی، از برنامه‌ی Saturday Night Live نوشته شده و استریتر سیدل نیز در این امر به او کمک کرده است. دن میزر، کارگردان این فیلم خواهد بود.

این ریبوت، درواقع یک بار دیگر مجموعه فیلم‌های محبوب و ویژه‌ی تعطیلات Home Alone را زنده کرده و بار دیگر طرفداران را در روزهای منتهی به کریسمس سرگرم خواهد کرد. فیلم‌های اصلی تنها در خانه، توسط جان هیوگس ساخته شده و کریس کلمبوس کارگردان این مجموعه‌ی سه‌گانه بود. مکالی کالکین نقش اصلی شخصیت این مجموعه را برعهده داشت و جو پسکی و کترین اوهارا از دیگر بازیگران آن بودند. قسمت اول این سری در سال ۱۹۹۰ موفق به کسب نامزدی دو جایزه اسکار در بخش موسیقی متن فیلم شده دو دنباله نیز بعد از آن ساخته شد.

فیلم Home Sweet Home Alone قرار است در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان) ازطریق سرویس استریمینگ Disney+ پخش شود. روزی که توسط این شبکه Disney+ Day نامیده می‌شود. مشترکین می‌توانند در این روز ضمن تماشای این فیلم از پیشنهادهای ویژه و برنامه‌های مخصوص طرفداران لذت ببرند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده