نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳

انتشار اولین تصاویر از حضور مدس میکلسن در فیلم Indiana Jones 5

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Indiana Jones 5 منتشر شده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور مدس میکلسن هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 همچنان در بریتانیا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت پنجم فیلم Indiana Jones منتشر شده است. در این تصاویر که توسط دیلی‌میل منتشر شده، برای اولین‌بار شاهد حضور مدس میکلسن هستیم که هنوز اطلاعات رسمی از نقش او منتشر نشده است. البته برخی از گزارش‌ها می‌گویند که او احتمالا نقش منفی این قسمت را بر عهده دارد.

طبق این شایعه، او به‌عنوان یک دانشمند نازی که توسط دولت آمریکا برای همکاری با ناسا به‌کار گرفته شده توصیف شده است. این دانشمند نازی قرار است به ناسا برای فرود روی ماه کمک کند. همچنین در گروهی دیگر از تصاویر شاهد بازگشت هریسون فورد، بازیگر نقش ایندیانا جونز هستیم. او در تابستان امسال از ناحیه شانه در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Indiana Jones 5 آسیب دیده بود و حالا در این تصاویر به‌نظر می‌رسد که مصدومیت او کاملا برطرف شده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شوانتی رنه ویلسون و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Indiana Jones 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود.

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده