نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

بازیگر آدام وارلاک در فیلم Guardians of the Galaxy 3 مشخص شد

سرانجام حضور آدام وارلاک در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 رسما تایید شد و همچنین بازیگر این شخصیت نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگری که قرار است نقش آدام وارلاک را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 بازی کند، سرانجام مشخص و معرفی شده است. پس از انتشار چند شایعه بالاخره حضور ویل پولتر در قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy رسما تایید شد و او قرار است نقش آدام وارلاک را در این فیلم بازی کند. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy 3 بازگشته است.

ویل پولتر

طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، بازیگران زیادی از ماه گذشته برای بازی در نقش آدام وارلاک در قسمت جدید فیلم نگهبانان کهکشان در نظر گرفته شده بودند که در مقطعی رگه-ژان پیج، بازیگر سریال Bridgerton نیز در بین گزینه‌های مدنظر دیده می‌شد. همچنین جورج مک‌کی، بازیگر فیلم 1917 یکی از بازیگرانی بود که در فهرست پایانی نقش آدام وارلاک در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور داشت. گفته می‌شود که در این فیلم قرار است شاهد نسخه جوان وارلاک باشیم و به همین منظور مارول و گان به‌دنبال استخدام بازیگری با سنی نزدیک به ۳۰ سال بودند.

گان نیز با انتشار توییتی حضور پولتر در فیلم Guardians of the Galaxy 3 را رسما تایید و اعلام کرد که طی چند هفته آینده مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد. کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، الیزابت دبیکی و شان گان، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

ویل پولتر طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم We're the Millers، فیلم The Maze Runner، فیلم Maze Runner: The Death Cure، فیلم The Revenant، فیلم War Machine، فیلم Detroit، فیلم The Little Stranger، فیلم Black Mirror: Bandersnatch و فیلم Midsommar شناخته شده است. او همچنین به‌عنوان بازیگر و صداپیشه در سه نقش در بازی The Dark Pictures: Little Hope نیز حضور داشته است. سریال Dopesick قرار است کار بعدی پولتر باشد که پخش آن از فردا از شبکه هولو آغاز خواهد شد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس سال آینده از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده