نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

مشخص شدن تعداد صحنه های پس از پایان فیلم Eternals

کلوئی ژائو، کارگردان فیلم Eternals تعداد صحنه‌های پس از پایان این فیلم را تایید کرد که تماشا هر دو صحنه را به طرفداران توصیه کرده است.

فیلم Eternals قرار است یک ماه دیگر اکران شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول مشخص شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم اترنالز در مصاحبه با فندنگو تایید کرد که فیلم Eternals دارای دو صحنه پس از پایان خواهد بود. ژائو در مورد اهمیت این دو صحنه گفت که فقط منتظر تماشا صحنه اول نباشید و منتظر پخش صحنه دوم تا پایان تیتراژ نیز بمانید. او گفت که هر دو صحنه به یک اندازه مهم هستند که می‌تواند باعث غافلگیر شدن طرفداران شود.

ژائو اطلاعات بیشتری از دو صحنه پس از پایان فیلم Eternals به اشتراک نگذاشت. اما صحنه‌های پس از پایان به یک سنت در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل شده‌اند که بسیاری از آن‌ها اهمیت زیادی دارند. قابل انتظار است که حداقل یک صحنه ارتباطی با یکی از فیلم‌های آینده MCU داشته باشد و صحنه دیگر نیز ممکن است به دنباله فیلم Eternals یا ماجراجویی بعدی اعضای گروه اترنالز اشاره کند. در هر حال باید تا زمان اکران فیلم صبر کنیم.

کلوئی ژائو و ریچارد مدن در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Eternals

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، ژائو آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Eternals را نیز نوشته که پاتریک بورلی در نوشتن نسخه نهایی فیلم به ژائو کمک کرده است. ژائو مدتی پیش توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از مراسم اسکار برای فیلم Nomadland دریافت کند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده