نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴

نمایش تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا جوان در اولین تصاویر فیلم Wonka

برادران وارنر به‌تازگی اولین تصاویر فیلم Wonka را منتشر کرده که در آن شاهد حضور تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا جوان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فیلم Wonka منتشر شده است. تیموتی شالامی به‌تازگی اولین تصاویر رسمی این فیلم را در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. در اولین تصویر به خوبی شالامی را در نقش ویلی وانکا جوان می‌توان مشاهده کرد که ظاهری کلاسیک‌تر نسبت به نسخه جانی دپ دارد و درواقع او بیشتر شبیه نسخه جین وایلدر این شخصیت محبوب است. در تصویر دوم یک هدیه قرمز و بنفش رنگ قابل مشاهده است:

تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا جوان در پشت صحنه فیلم Wonka

تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا جوان در حال بستن یک هدیه در فیلم Wonka

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Wonka هم‌اکنون در لندن آغاز شده است و اتفاقات این فیلم فانتزی قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory اثر رولد دال و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های ویلی وانکا جوان خواهد بود. پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington و فیلم Paddington 2، وظیفه کارگردانی فیلم Willy Wonka را بر عهده دارد.

علاوه‌بر شالامی، روآن اتکینسون، الیویا کلمن، سالی هاوکینز، جیم کارتر، متیو بینتون، تام دیویس، سایمن فارنابی، ریچ فولچر، کوبنا هالدبروک اسمیت، پترسون جوزف، مت لوکاس، ناتاشا راثول، الی وایت و کالین اوبرین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonka حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه نوشتن نسخه اصلی فیلمنامه فیلم ویلی وانکا را بر عهده داشت که نسخه نهایی فیلمنامه توسط کینگ و سایمن فارنابی، نویسنده فیلم Paddington 2 نوشته شده است.

پیش‌از‌این، جین وایلدر در فیلم Willy Wonka & the Chocolate Factory محصول سال ۱۹۷۱ و جانی دپ در فیلم Charlie and the Chocolate Factory محصول سال ۲۰۰۵ که تیم برتون کارگردانی آن را بر عهده داشت، در نقش ویلی وانکا نقش آفرینی کرده‌ بودند. هر دو فیلم اقتباسی از رمان‌های دال بودند. شالامی پیش از این برای بازی در فیلم Call Me by Your Name یک بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. دیوید هیمن، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Wonka حضور دارد.

فیلم Wonka قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده