// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۶

انتشار اولین تصاویر و پوستر قسمت جدید فیلم Scream

اولین تصاویر فیلم جدید Scream از بازگشت کاراکترهای سیدنی، گیل و دیویی خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر و پوستر قسمت جدید فیلم Scream منتشر شده است. مجله انترتینمنت ویکلی به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم جدید جیغ را منتشر کرده که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های چند فیلم اول تا حضور شخصیت‌های جدید هستیم. قابل انتظار است که به‌زودی پارامونت اولین تریلر فیلم Scream را منتشر کند، اما پیش از آن می‌توانید شاهد اولین تصاویر این فیلم ترسناک باشید:

این تصاویر از بازگشت نیو کمپل در نقش سیدنی پرسکات، کورتنی کاکس در نقش گیل ودرز و دیوید آرکت در نقش دیویی رایلی در فیلم Scream خبر می‌دهند. کاراکتر کلانتر جودی هیکس از فیلم جیغ 4 با بازیگری مارلی شلتون نیز در این فیلم حضور دارد. همچنین چهره‌های جدید فیلم اسکریم نیز در این تصاویر دیده می‌شوند. علاوه‌براین، در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم Scream را که در آن شخصیت گوست‌فیس حضور دارد، مشاهده کنید:

پوستر فیلم اسکریم

جنا اورتگا (You) در نقش تارا، ملیسا باررا (In The Heights) در نقش سم، جک کوئید (The Boys) در نقش ریچی، جزمین ساوی براون (Love) در نقش میندی و دیلن مینت (Goosebumps)، میسون گودینگ (Let it Snow)، کایل گالنر (Ghost of War) و مایکی مدیسون فیلم (Once Upon A Time in Hollywood) دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Scream حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت وظیفه کارگردانی فیلم Scream و چد ویللا تهیه‌کنندگی این فیلم ترسناک را بر عهده دارند. این سه نفر اعضای تیم فیلمسازی Radio Silence هستند که پیش از این در ساخت فیلم‌های Ready or Not ،V/H/S و Southbound همکاری کرده بودند. جیمز وندربیلت (Zodiac و The Amazing Spider-Man) و گای بوسیک (Ready or Not و Castle Rock) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جیغ را بر عهده داشتند. میشل آلر به‌تازگی تدوین این فیلم ترسناک و اسلشر را به پایان رسانده است.

قسمت پنجم فیلم Scream، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۲ است که در ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) اکران خواهد شد. کوین ویلیامسون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Scream 5 حضور دارد.

می‌تواند نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده