نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸

مگان فاکس و سیلوستر استالونه در تصاویر پشت صحنه Expendables 4

تصاویر جدیدی که از پشت صحنه فیلم Expendables 4 منتشر شده، ستارگان این فیلم از جمله سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام و مگان فاکس را در لباس ویژه‌ی خود نشان می‌دهد.

سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام و مگان فاکس در تصاویر جدیدی که از پشت صحنه قسمت جدید مجموعه Expendables منتشر شده، با کاستوم مخصوص خود در فیلم دیده می‌شوند. فاکس دو تصویر از لباس مشکی خود را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده و کپشن «Expendables 4» را روی تصاویر نوشته است. از سوی دیگر، سیلوستر استالونه نیز تصویری از خود به همراه جیسون استاتهام را در اکانت شخصی خود به اشتراک گذاشته که زیر آن نوشته که: «یک روز عالی در کار همراه‌با دوست خوبم جیسون در EXPENDABLES جدید!!!».

پشت صحنه Expendables 4

جیسون استتهام و سیلوستر استالونه

درحالی جزئیات فیلمنامه قسمت چهارم مجموعه «بی‌مصرف‌ها» تاکنون مخفی نگه داشته شده، تا به اینجای کار می‌دانیم که مگان فاکس شخصیت زن اصلی داستان خواهد بود و ظاهراً کاراکتر جیسون استاتهام یعنی لی کریسمس نیز نقش برجسته‌ای در قسمت چهارم دارد. دیگر بازیگران این فیلم شامل دالف لانگرین و رندی کوچر هستند که مجدداً در نقش‌های خود بازخواهند گشت؛ علاوه‌بر این، افراد جدیدی از قبیل کورتیس جکسون (مشهور به 50 Cent)، اندی گارسیا و تونی جا نیز در این فیلم حضور خواهند داشت. اسکات وگ، کارگردان فیلم Need for Speed نیز مسئولیت هدایت این پروژه را برعهده دارد.

اما به‌نظر می‌رسد که قرار نیست تری کروز در این فیلم بازگردد. کروز در سال‌های اخیر بیشتر با سریال Brooklyn NineNine و برنامه‌ی America's Got Talent شناخته شده و در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که به‌دلیل اتهاماتی که از سوی آوی لرنر، تهیه‌کننده این مجموعه به او نسبت داده شده، در فیلم‌های بعدی این سری حضور نخواهد یافت.

مگان فاکس بازیگر بی مصرف ها

مگان فاکس در فیلم Expendables 4

مجموعه فیلم‌های The Expendables اولین‌بار کار خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرد. قسمت اول این سری به نویسندگی و کارگردانی خود سلوستر استالونه ساخته شد و چهره‌های بزرگی همچون بروس ویلیس، آرنولند شوارتزینگر، میکی رورکی، وسلی اسنایپس، آنتونیو باندراس، جین کلاود ون دامی و هریسون فورد در آن حضور داشتند.

اولین قسمت بی‌مصرف‌ها، با بودجهٔ ساخت ۸۰ میلیون دلاری خود حدود ۲۷۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشت و همین فروش خوب امکان ساخت فیلم دوم را فراهم ساخت و قسمت دوم نیز با بودجهٔ ۱۰۰ میلیون دلاری، ۳۰۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. آخرین قسمتی که از سری بی‌مصرف‌ها منتشر شده مربوط‌به سال ۲۰۱۴ است که ضعیف‌ترین عملکرد را در میان سایر قسمت‌های این مجموعه داشت.

قسمت جدید و چهارم این فیلم هم مدت زیادی است که در دست ساخت است و در این مدت استالونه یک بار از پروژه جدا شده و مجدداً به آن ملحق شد. در حال حاضر زمان مشخصی برای اکران این فیلم تعیین نشده اما باتوجه به فرایند فیلم‌برداری آن با سرعت خوبی درحال پیشرفت است، می‌توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد مشخص شدن تاریخ اکران آن باشیم.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده