نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

انتشار اولین تصاویر از ماشین‌ های فیلم جدید Transformers

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Transformers: Rise of the Beasts به‌تازگی اولین تصاویر از وسیله نقلیه اعضای اتوبات و Terrorcon را منتشر کرده است.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Transformers آغاز شده است، اما بدون شک وسایل نقلیه بخش مهمی از یک قسمت از فیلم تبدیل شوندگان را تشکیل می‌دهد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از وسایل نقلیه اعضای فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Transformers 7 به‌تازگی دو تصویر را در اینستاگرام منتشر کرده که در آن وسایل نقلیه اعضای دو گروه اتوبات و Terrorcon قابل مشاهده است.

در تصویر اول اعضای اتوبات قابل مشاهده هستند که اپتیموس پرایم یک کامیون Kenworth k100 مدل 1979 با ترکیب رنگ قرمز و آبی است. بامبل‌بی نیز یک شورولت کامارو است که البته در فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است یک نسخه از سافاری آفرود این ماشین باشد. پورشه 964 آبی و نقره‌ای رنگ شخصیت میراژ و موتور دوکاتی 916 نیز Arcee است. همچنین فولکس واگن دوان کمپر مدل کلاسیک نیز شخصیت Wheeljack است. در ادامه می‌توانید تصویر اعضای اتوبات را مشاهده کنید:

وسایل نقلیه اعضای اتوبات در پشت صحنه فیلم Transformers: Rise of the Beasts

در تصویر دوم شاهد حضور گروه Terrorcon هستیم که Scourge رهبر این گروه است که کامیون Kenworth JF سیاه‌رنگ در تصویر است. همچنین شخصیت Nightbird نیز به یک نیسان اسکای‌لاین GT-R R33 با رنگ‌بندی سیاه و بنفش تبدیل شده است و یک GM c4500 نیز در تصویر حضور دارد که هویت این شخصیت مشخص نیست. در ادامه می‌توانید شاهد تصویر اعضای گروه Terrorcon باشید:

وسایل نقلیه اعضای Terrorcon در پشت صحنه فیلم Transformers: Rise of the Beasts

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم و ران پرلمن برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده