نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰

پیوستن تیلدا سوینتن به مایکل فاسبندر در فیلم جدید دیوید فینچر و نتفلیکس

تیلدا سوینتن پس از مایکل فاسبندر دومین بازیگری است که قرار است در فیلم The Killer نتفلیکس به کارگردانی دیوید فینچر به ایفای نقش بپردازد.

دیوید فینچر، کارگردان آثاری چون فیلم Se7en، فیلم Fight Club و فیلم Gone Girl در همکاری جدید خود با نتفلیکس قرار است فیلم The Killer را کارگردانی کند که مایکل فاسبندر نقش اصلی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین بازیگر این پروژه مشخص شده است. طبق خبری که Playlist منتشر کرده، تیلدا سوینتن، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Michael Clayton، پس از توافق با نتفلیکس به جمع بازیگران فیلم The Killer اضافه شده است.

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش سوینتن در فیلم The Killer در دسترس نیست. اندرو کوین واکر، نویسنده‌ فیلم Se7en، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید دیوید فینچر را بر عهده دارد که این فیلم اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر الکسیس نولنت است که به یک قاتل خون‌سرد می‌پردازد. پیش از این گفته شده بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Killer از ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) در فرانسه آغاز خواهد شد که انتظار می‌رود به‌زودی بازیگران بیشتری به این پروژه ملحق شوند.

دیوید فینچر

داستان رمان گرافیکی The Killer راجع به مردی منزوی و سرد است که هیچ‌گونه عقده یا احساس پشیمانی در زندگی ندارد. او در سایه‌ها صبر می‌کند و انتظار هدف یا همان قربانی بعدی خود را می‌کشد. هرچه باید بیشتر صبر کند، بیشتر احساس می‌کند که در حال از دست دادن عقل خود است. او به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای در مرکز یک داستان نوآر خشن و خون‌آلود قرار دارد؛ گم‌شده داخل جهانی بدون اصول اخلاقی.

تیلدا سوینتن اخیرا در فیلم The Eternal Daughter و فیلم Three Thousand Years of Longing به کارگردانی جرج میلر جلوی دوربین رفته و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید وس اندرسون است. سوینتن همچنین به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Pinocchio به کارگردانی گیرمو دل تورو حضور دارد. فینچر و نتفلیکس همکاری موفقی طی این سال‌ها داشته‌اند و فینچر به‌عنوان کارگردان،‌ نویسنده و تهیه‌کننده در آثاری چون سریال House of Cards، انیمیشن Love, Death and Robots، فیلم Mank و سریال Mindhunter با نتفلیکس همکاری کرده است.

همچنین فینچر قرار است سریال پیش درآمد فیلم Chinatown را به‌همراه رابرت تاون، نویسنده فیلم اصلی برای نتفلیکس تولید و منتشر کند. انتظار می‌رود فیلم The Killer در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.


منبع TheFilmStage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده