// شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۸

علاقه دنی ویلنوو به کارگردانی فیلم جدید جیمز باند

دنی ویلنوو در مصاحبه جدید خود از علاقه‌اش به مجموعه جیمز باند و کارگردانی فیلمی از این مجموعه اکشن جاسوسی خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune از علاقه‌اش به کارگردان فیلم James Bond خبر داده است. در پادکست Happy Sad Confused با مجری‌گری جاش هوروویتز، دنی ویلنوو گفت که طرفدار پروپاقرص سری جیمز باند است و اگر روزی از او درخواست کنند تا یکی از فیلم‌های مجموعه جیمز باند را کارگردانی کند، برای او مانند تحقق یک رویا است. در جواب به سؤال جاش هوروویتز که پرسید؛ اگر روزی بخواهند ریبوت فیلم جیمز باند را بسازند خودت را به‌عنوان فرد مناسبی برای این کار می‌دانی؟ ویلنوو پاسخ داد:

«باورم نمی‌شود این حرف را می‌زنم، ولی اگر صادقانه بگم جوابم یک بله خیلی بزرگی است. واقعا دوست دارم که یک روز فیلم جیمز باند بسازم. جیمز باند کاراکتری است که از کودکی نه‌تنها من بلکه خیلی‌ها با شخصیتش بزرگ شده‌اند. علاقه خیلی زیادی به شخصیت باند دارم. قطعا ساختن ریبوت جیمز باند بعد از ایفای نقش دنیل کریگ کار خیلی چالش برانگیزی برای افراد خواهد بود. چیزی که دنیل کریگ به نقش جیمز باند آورد خاص، قوی و احتمالا غیر قابل مقایسه است. از نظر من دنیل کریگ بهترین جیمز باند است. بی‌صبرانه در انتظار دیدن فیلم کری (جوجی فوکوناگا) هستم. هیجان زیادی برای این فیلم دارم. من یکی از بزرگ‌ترین طرفداران باند هستم.»

دنی ویلنوو نشسته روی صندلی

کری جوجی فوکوناگا کارگردانی No Time To Die، پنجمین و آخرین فیلم دنیل کریگ در نقش جیمز باند را برعهده داشت. فیلم No Time To Die بعد از تاخیرهای متعدد درنهایت به سینما‌های آمریکا آمد. بعد از فروش ۶.۳ میلیون دلاری در پیش‌نمایش‌های پنجشنبه شب، فیلم No Time To Die توانست رکورد فروش شب اکران برای فیلم‌های جیمز باند را بشکند. این رکورد پیش از این به فیلم Spectre با فروش ۵.۳ میلیون تعلق داشت.

دنی ویلنوو ممکن است از طرفدار بزرگ جیمز باند باشد ولی درحال حاضر مشغول کارگردانی فیلم Dune است که در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) به‌طور همزمان در سینما‌ها و HBO Max اکران می‌شود. فیلم Dune قرار است قسمت اول از مجموعه‌ای دو قسمتی باشد.

دنی ویلنوو در ادامه صحبت‌های خود گفت: «کارگردانی جیمز باند واقعا افتخار بزرگی است. منظورم این نیست که بگویم مغرور یا پر ادعا هستم، اما ساخت فیلم 007 تحقق یک رویا خواهد بود. نمی‌دانم که چنین اتفاقی خواهد افتاد یا نه ولی انجام آن باعث افتخار خواهد بود. تجربه این کار یک لذت سینمایی محض خواهد بود.»

دنی ویلنوو فیلم‌های موفقی از جمله Blade Runner 2049 و Arrival را در پرونده کاری خود دارد. از نظر شما این کارگردان کانادایی می‌تواند انتخاب مناسبی برای ریبوت جدید در سری جیمز باند باشد؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده