نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳

حضور جیک جیلنهال در فیلم جدید گای ریچی

جیک جیلنهال در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد با میرامکس برای حضور در فیلم جدید و بدون نام گای ریچی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیک جیلنهال قرار است در فیلم جدید گای ریچی به ایفای نقش بپردازد. به‌دنبال دریافت نقدها و واکنش مثبت برای بازی در فیلم The Guilty نتفلیکس، جیک جیلنهال حالا در حال مذاکره نهایی با میرامکس برای حضور در فیلم جدید و بدون نام گای ریچی است. میرامکس وظیفه تولید این فیلم را بر عهده دارد و وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این پروژه نیز بر عهده ریچی است. اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم با سبک کاری ریچی که مخاطبان سال‌ها آن را دوست داشته‌اند، تولید خواهد شد.

منابع نزدیک می‌گویند که این فیلم قرار است کار بعدی جیلنهال باشد؛ زیرا انتظار می‌رود که تولید این فیلم تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ آغاز شود. جیلنهال روزهای پرکاری را سپری می‌کند و علاوه‌بر فیلم The Guilty، در طول سال ۲۰۲۱ در انیمیشن Spirit Untamed نیز حضور داشته است. او اخیرا در فیلم Ambulance به کارگردانی مایکل بی جلوی دوربین رفته و همچنین قرار است در فیلم The Division جلوی دوربین برود. جیلنهال همچنین قرار است در همکاری دوباره با دنی ویلنوو در سریال The Son به ایفای نقش بپردازد.

گای ریچی نیز روزهای پرکاری را سپری می‌کند. او در سال ۲۰۲۱ فیلم Wrath of Man را اکران کرد و در سال ۲۰۲۲ با فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre باز خواهد گشت. ریچی در این دو اثر با جیسون استاتهام همکاری کرده بود و حالا به سراغ ستاره دیگری رفته است. ریچی همچنین قرار است فیلم Aladdin 2، فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare و سریال The Gentlemen را نیز کارگردانی کند.

فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. جیسون استاتهام، آبری پلازا، هیو گرانت، کری الویس، جاش هارتنت، اوگنیا کوزمینا، ماکس بیسلی، سم داگلاس، پیتر فردیناندو، باگزی مالون و الیور مالتمن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم اکشن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده