نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۱

تمجید کریستوفر نولان از کارگردان و ستاره‌ی فیلم جدید The Batman

کریستوفر نولان به تمجید از مت ریوز، کارگردان فیلم جدید The Batman پرداخته و عملکرد رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی را تحسین کرده است.

فیلم جدید The Batman ساخته‌ی مت ریوز، مطمئناً یکی از مورد انتظارترین و پربحث‌ترین فیلم‌های سال بوده است. مت ریوز در این فیلم به سنین جوانی شوالیه شنل پوش پرداخته و رابرت پتینسون، ستاره مجموعه‌ی Twilight نقش اصلی آن را برعهده خواهد داشت. حالا کریستوفر نولان، فیلمساز بزرگ و مطرحی که سه‌گانه‌ی «بتمن شوالیه تاریکی» را در کارنامه دارد، به تحسین عملکرد ریوز در جدیدترین اقتباس سینمایی از ابرقهرمان اسطوره‌ای DC پرداخته است.

نولان در جریان پادکست جدید Happy Sad Confused درباره فیلم جدید The Batman و کارگردان و ستاره‌ی اصلی آن صحبت کرده است. نولان که در سه‌گانه‌ی Dark Night کریستین بیل را برای نقش بتمن انتخاب کرده بود، در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشته که قابلیت تفسیر داستان‌های یک شخصیت به روش‌های متفاوت، نکته‌ی بسیار خوبی است که تفاوت‌های برداشت او از داستان و شخصیت بتمن را با فیلم مت ریوز رقم می‌زند. وی با ابراز اطمینان از کارگردانی ریوز، استعداد رابرت پتینسون را نیز تحسین کرده و توانایی‌های بالای او را دلیل همکاری او با این کارگردان در فیلم Tenet بیان کرده است.

مت ریوز کارگردان فیلم بتمن

نولان در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید:

«کاراکتر بتمن در فیلم The Batman از نظر شخصیتی مجدداً تفسیر شده است. مت ریوز یک کارگردان‌های بزرگ و بسیار توانای سینماست و راب هم از بزرگ‌ترین بازیگرانی است که می‌شناسم.»

پاول دانو، نقش ریدلر، شخصیت شرور این فیلم را برعهده دارد که یک قاتل زنجیره‌ای و از مهم‌ترین دشمنان بتمن در دنیای DC به شمار می‌رود. کالین فرل نیز در این فیلم نقش «پنگوئن» را برعهده داشته و زوئی کریاویتز نقش شخصیت سلینا کایل یا کت‌وومن را بازی می‌کند. از دیگر بازیگران حاضر در فیلم The Batman می‌توان به اندی سرکیس و جفری رایت در نقش مورد اعتمادترین دوستان شوالیه تاریکی یعنی آلفرد پنیورث و کمیسر گوردون اشاره کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

مت ریوز در ماه اوت و در جریان رویداد DC FanDome به طرفداران اعلام کرده بود که این فیلم به اوایل دوران بتمن / بروس وین می‌پردازد. جایی که او هنوز فاصله‌ی زیادی با ابرقهرمان بی‌نقص گاتهام دارد. «یکی از ایده‌های جذاب، یادگیری چگونه بتمن شدن است. این یک تجربه جرم شناسی است. او در تلاش است تا اینجا را به مکان بهتری تبدیل کند.»

رابرت پتینسون در نقش بتمن

علاوه‌بر این، در جریان رویداد CinemaCon نیز تصاویر جدیدی از فیلم به نمایش گذاشته شده و ریوز صحبت‌هایی را درباره آن کرده بود. ریوز در این خصوص می‌گوید: «من احساس کردم که تاکنون داستان‌های زیادی را از مبدأ شروع این وقایع دیده‌ایم و به نظر همینطور بیشتر و بیشتر به سمت تخیل پیش می‌رویم. اما یکی از قسمت‌هایی که کمتر به آن پرداخته شده، اتفاقات سال اول یا دوران جوانی بتمن است. درواقع اینبار کاری به سرمنشأ اتفاقات نداریم، بلکه از زمان آغاز کار بتمن تا تبدیل شدن به خود واقعی او را در نظر می‌گیریم.»

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع republicworld
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده