نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

تمدید سریال Foundation برای فصل دوم

شبکه اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Foundation با بازی جرد هریس برای فصل دوم خبر داد. همچنین اپل برنامه ساخت حداکثر ۸ فصل از این سریال را در دستور کار دارد.

مدتی می‌شود که پخش فصل اول سریال Foundation از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز شده و تاکنون ۴ قسمت از فصل اول این سریال علمی تخیلی پخش شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بنیاد رسما برای یک فصل دیگر تمدید شده است. اپل رسما از تمدید سریال Foundation برای فصل دوم خبر داد که نشان از اعتماد اپل به یکی دیگر از سریال‌های اورجینال خود دارد. بااین‌حال، اپل آماری از میزان استقبال بینندگان از سریال بنیاد را منتشر نکرده است.

دیوید اس گویر، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در بیانیه منتشر شده گفت که طرفداران سریال می‌توانند در فصل دوم با شخصیت‌ها و دنیاهای ماندگار آسیموف مثل هوبر مالو، ژنرال بل ریوز و تمام Outer Suns ملاقات کنند. گویر همچنین گفت که فصل دوم سریال Foundation قرار است تا بخش‌هایی از اتفاقات نیمه دوم رمان بنیاد اثر آسیموف و همچنین بخش‌هایی از اتفاقات نیمه اول دنباله این رمان را که Foundation and Empire نام دارد،‌ پوشش دهد.

لی پیس در نقش برادر دی، ترنس مان در نقش برادر داسک و کاسین بیلتون در نقش برادر داون در سریال Foundation

همچنین گویر در مصاحبه با هالیوودریپورتر از جاه‌طلبی خود در سریال گفته و توضیح داد که اگر تنها دو قسمت اول سریال بنیاد را در نظر بگیریم، بودجه ساخت آن از اکثر بودجه ساخت فیلم‌هایی که او ساخته، بیشتر بوده است. همچنین گویر گفت که برنامه اولیه اپل برای سریال Foundation، ساخت ۸ فصل از آن است. در حال حاضر مشخص نیست که اپل واقعا به ساخت حداقل ۸۰ قسمت از سریال بنیاد چراغ سبز نشان خواهد داد یا نه، اما طرفداران می‌توانند امیدوار باشند که حداقل سریال Foundation اتفاقات تمامی رمان‌های اصلی را پوشش دهد.

جرد هریس‌، لی پیس، لو لوبل، لیا هاروی، لائورا برن، ترنس مان، کاسین بیلتون، آلفرد ایناک، ریس شیراسمیت، کلارک پیترس، دنیل مک‌فرسون و کوپر کارتر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Foundation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مابقی قسمت‌های سریال بنیاد که در ۱۰ قسمت تولید شده، به‌صورت هفتگی در روز جمعه از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش خواهند شد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده