نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸

آغاز فیلمبرداری فیلم Peaky Blinders از سال ۲۰۲۳

فیلم‌برداری فیلم سینمایی Peaky Blinders از سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود، فیلمی که پایان داستان اصلی این سریال محبوب را رقم خواهد زد.

سریال Peaky Blinders یکی از سریال‌های پربیننده چندسال اخیر به‌خصوص در ایران است. استیون نایت، خالق این سریال به‌تازگی تایید کرده که داستان اصلی سریال پیکی بلایندرز با یک فیلم سینمایی به پایان می‌رسد، فیلمی که پس از پخش فصل ششم و پایانی سریال ساخته خواهد شد. استیون نایت در جریان جشنواره فیلم BFI لندن نیز اعلام کرد فیلم‌برداری فصل ششم به پایان رسیده و مراحل تدوین آن نیز تقریبا تمام شده‌اند. فصل ششم پیکی بلایندرز در بهار ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

به‌گزارش ورایتی و طبق صحبت‌های استیون نایت، فیلم‌برداری فیلم سینمایی پیکی بلایندرز در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. نایت درباره این فیلم به شرح پیش‌رو صحبت‌هایی ایراد کرده است: «و سپس به سراغ نوشتن فیلمنامه فیلم می‌روم که در بیرمنگام جریان خواهد داشت و همانجا نیز فیلم‌برداری می‌شود. این فیلم احتمالا به‌نوعی پایان کار پیکی بلایندرزی که می‌شناسیم خواهد بود.» استیون نایت در صحبت‌های خود از این می‌گوید که ممکن است در آینده‌ سریال‌هایی در جهان پیکی بلایندرز تولید شوند. وی اضافه می‌کند که ترجیح می‌دهد از این سریال‌ها با عنوان اسپین‌آف یاد نکند.

نمایی از بازیگران سریال پیکی بلایندرز

به‌همین‌ترتیب ممکن است در آینده شاهد تولید اسپین‌آف‌هایی از سریال Peaky Blinders باشیم اما تضمینی برای حضور خود استیون نایت در این پروژه‌ها وجود ندارد، چراکه وی به‌ گفته‌ی خودش ترجیح می‌دهد چنین پیشنهادی را رد کند. استیون نایت همچنین در خلال صحبت‌های خود از تشکیل یک استودیو فیلم و تلویزیون و یک آکادمی با همکاری BFI (انستیتوی فیلم بریتانیا)، آکادمی بی‌بی‌سی، دانشگاه بیرمنگام و آکادمی فیلم بیرمنگام صحبت کرد.

نایت با همکاری مؤسسه‌های مذکور تیمی به‌نام واحد دوم تشکیل خواهد داد، دانشجویان عضو این تیم در تولید آثار هنری نقش خواهند داشت. نایت درباره پروژه ذکر شده چنین گفت: «برای مدت زیادی استودیوها جوانان بسیار مشتاق و بسیار با استعداد را به خدمت می‌گرفتند و بدون پرداخت هیچ پولی آن‌ها را مجبور به قهوه دم کردن و پادویی برای هیچی می‌کردند. این یک شرم‌ساری واقعی است.»

نایت می‌گوید استودیو فیلم و تلویزیون و آکادمی فضایی ایجاد خواهند کرد که به دانشجویان اجازه می‌دهد واقعا در حوزه‌ای که دوست دارند فعالیت کنند.

آیا شما کاربران زومجی تاکنون سریال Peaky Blinders را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال چیست؟


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده