نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

ساخت سریال جدید WandaVision با محوریت آگاتا هارکنس با بازی کاترین هان

مارول استودیو در حال ساخت یک اسپین‌آف از سریال WandaVision براساس شخصیت آگاتا هارکنس با بازی کاترین هان برای دیزنی پلاس است.

اوایل سال جاری میلادی بود که سریال WandaVision از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و توانست نظر منتقدان و بینندگان را جلب کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین‌آفی براساس سریال وانداویژن در دست ساخت است. این سریال قرار است براساس شخصیت آگاتا هارکنس ساخته و از شبکه دیزنی پلاس شود. همچنین کاترین هان برای بازی دوباره در نقش آگاتا هارکنس، در این سریال باز خواهد گشت.

طبق گفته ددلاین، هان اخیرا با دیزنی برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف مارول به توافق رسیده و قرارداد بزرگی امضا کرده است که اسپین‌آف سریال WandaVision بخشی از این قرارداد خواهد بود. همچنین جک شافر، سازنده سریال وانداویژن به‌عنوان سازنده و رهبر تیم نویسندگان در این سریال باز خواهد گشت. شافر نیز مدتی پیش قراردادی چند جانبه با مارول و دیزنی امضا کرده بود. هان و شافر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال هارکنس نیز حضور دارند.

همچنین گفته می‌شود که سریال Harkness که البته نام آن هنوز مشخص نشده، قرار است یک سریال کمدی تاریک باشد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این سریال در دسترس نیست. سریال WandaVision موفق شد نامزد دریافت ۲۳ جایزه از جمله بهترین سریال محدود سال در جوایز امی امسال شود و درنهایت توانست ۳ جایزه در بخش فنی ببرد. بااین‌حال، سریال وانداویژن در بخش اصلی ناکام ماند. کاترین هان برای بازی در اولین سریال دنیای سینمایی مارول نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال محدود شده بود.

همچنین شافر برای نوشتن فیلمنامه قسمت اول و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده به ترتیب در بخش بهترین فیلمنامه یک سریال محدود و بهترین سریال محدود در جوایز امی نامزد دریافت جایزه شده بود. الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان، ایوان پیترز، جاش استمبرگ و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision به ایفای نقش پرداختند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده