نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲

نمایش یک تهدید جدید و شیطانی در تریلر رسمی فصل دوم سریال Locke and Key

نتفلیکس سرانجام تریلر جدید و رسمی فصل دوم سریال Locke and Key را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این فصل از سریال است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Locke and Key منتشر شده است. در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از برنامه جدید و شیطانی داج/گیب و ایدن هستیم که در تلاش هستند تا با ساخت کلیدی جدید هرج‌و‌مرج بیشتری را به‌وجود بیاورند. در مقابل تنش بین اعضای خانواده لاک در حال افزایش است و ظاهرا اسرار خانواده بیش از هر زمان دیگری عمیق‌تر شده است. همچنین داج هم از این فرصت استفاده می‌کند تا با استفاده از ظاهر انسانی و جدیدش برنامه شیطانی خودش را اجرا کند.

به‌نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند منتظر یک فصل تاریک‌تر و فانتزی‌تری نسبت به فصل اول باشند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل دوم سریال Locke and Key را در یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید و سپس شاهد پوستر رسمی فصل دوم سریال لاک و کلید باشید:

پوستر فصل دوم سریال Locke and Key

جکسون رابرت اسکات، کانر جسوپ، امیلیا جونز، گریفین گلاک، داربی استنچفیلد، پتریس جونز، آرون اشمور، گریفین گلاک، کوین آلوز، برندن هاینز، هلیا جونز و ژنویو کانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Locke and Key حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کارلتون کیوس و میردیث آوریل برای ساخت فصل دوم سریال لاک و کلید نیز بازگشته‌اند. این سریال فانتزی ترسناک نتفلیکس اقتباسی از کمیکی به‌همین نام اثر جو هیل و گابریل رودریگز است.

سریال Locke and Key یک اثر ترسناک، فراطبیعی و فانتزی است که داستان چند خواهر و برادر را دنبال می‌کند که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی می‌دهد. این خواهران و برادران به خانهٔ پدری خود باز می‌گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. خانواده لاک خیلی زود با موجودی اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌‌دست آوردن کلید جادویی است.

فصل دوم سریال Locke and Key که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین سریال Locke and Key برای فصل سوم نیز تمدید شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده