نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۲

همکاری نتفلیکس با سازنده Midnight Mass برای ساخت یک سریال ترسناک جدید

نتفلیکس و مایک فلنگن، سازنده سریال The Haunting of Hill House در حال همکاری دوباره برای ساخت یک سریال ترسناک جدید براساس داستان‌های ادگار آلن پو هستند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از ادامه همکاری با مایک فلنگن، سازنده سریال The Haunting of Hill House و کارگردان فیلم Doctor Sleep برای ساخت یک سریال ترسناک جدید خبر داده است. طبق گفته نتفلیکس، این سریال محدود قرار است The Fall of the House of Usher نام داشته باشد و براساس آثار ادگار آلن پو ساخته و منتشر خواهد شد. هنوز هیچ تاریخی برای شروع تولید یا پخش این سریال ترسناک اعلام نشده است.

مایک فلنگن نشسته روی صندلی فیلمبرداری

سریال The Fall of the House of Usher درواقع قرار است پنجمین سریالی باشد که مایک فلنگن در همکاری با نتفلیکس تولید خواهد کرد. فلنگن و نتفلیکس پیش از این در سریال The Haunting of Hill House و سریال The Haunting of Bly Manor با یکدیگر همکاری کرده بودند و به‌تازگی سریال Midnight Mass که سومین همکاری مشترک آن‌ها است، از نتفلیکس پخش شده است. فلنگن اخیرا سریال The Midnight Club را برای نتفلیکس تولید کرده که این سریال ترسناک در سال ۲۰۲۲ از این سرویس استریم محبوب پخش خواهد شد.

داستان کوتاه پو که نظر فلنگن را جلب کرده، در سال ۱۸۳۹ منتشر شده که یک داستان گوتیک است که اتفاقات آن در یک عمارت در یک منطقه منزوی در کشور جریان دارد و به موضوعاتی مثل جنون، خانواده، انزوا، بحران‌های هویتی و مرگ می‌پردازد. سریال The Fall of the House of Usher قرار است در ۸ قسمت تولید شود که فلنگن وظیفه کارگردانی ۴ قسمت را بر عهده خواهد داشت و چهار قسمت دیگر توسط مایکل فیموگناری، کارگردان دو قسمت از فیلم To All the Boys و فیلمبردار سریال Midnight Mass، سریال تسخیرشدگی خانه هیل و فیلم دکتر اسلیپ، کارگردانی می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده