نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۹

اضافه شدن سه بازیگر جدید به فصل سوم سریال The Boys

آمازون به‌تازگی سه بازیگر دیگر برای بازی در فصل سوم سریال The Boys را استخدام کرده است که این بازیگران قرار است در ‌نقش‌های مکمل در فصل سوم سریال ظاهر شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۳ بازیگر دیگر به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Boys اضافه شده‌‌اند. فرانسیس ترنر با سابقه بازی در سریال The Man in the High Castle، کریستین بوت با سابقه بازی در سریال Orphan Black و جک دولان با سابقه بازی در سریال Marcella، سه بازیگر جدیدی هستند که قرار است شاهد حضور آن‌ها به‌عنوان بازیگر نقش مکمل در فصل سوم سریال The Boys باشیم.

ترنر نقش مونیک، همسر مادر میلک را بر عهده دارد. همچنین بوث و دولان قرار است نقش تسا و تامی را که خواهر و برادر سوپ هستند و به TNT Twins شهرت دارند، در فصل سوم سریال The Boys بازی کنند. پیش از این شاهد پیوستن بازیگران جدیدی چون لوری هولدن برای بازی در نقش Crimson Countess، پاتریک فلانری برای بازی در نقش Gunpowder، نیک وکسلر برای بازی در نقش بلو هاوک (Blue Hawk) و مایلز گستون ویلانوئوا برای بازی در نقش سوپرسونیک (Supersonic)، به فصل سوم سریال پسران بودیم.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جنسن اکلس، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جیانکارلو اسپوزیتو، کلودیا دومیت، کتیا وینتر و کولبی مینیفی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال The Boys تایید و اعلام شده است. مانند دو فصل گذشته، اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت فصل سوم سریال بویز را نیز بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Boys در ۸ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال پسران در ماه گذشته رسما به پایان رسید. همچنین آمازون اخیرا به ساخت اسپین‌آف سریال The Boys رسما چراغ سبز نشان داده که تمرکز این سریال قرار است روی یک کالج باشد که توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده