نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۸

اولین تریلر سریال جدید بازی تاج و تخت ؛ House of the Dragon

حساب رسمی HBO Max در توییتر اولین تیزر تریلر House of the Dragon سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت را با عنوان Gods. Kings. Fire. Blood منتشر کرده است.

سریال House of the Dragon، به‌عنوان پیش درآمدی از مجموعه‌ی محبوب و بسیار موفق Game of Thrones، اولین تریلر رسمی خود را دریافت کرده است. مت اسمیت که در سریال «خاندان اژدها» نقش شاهزاده دیمون تارگرین، جنگجو و اژدهاسوار خاندان تارگرین را برعهده دارد، در این ویدیو عبارت‌های «خدایان، پادشاهان، آتش و خون» را بازگو می‌کند. در ادامه‌ی این تیزر کوتاه گفته می‌شود که «رویاها ما را پادشاه نساختند، اژدهایان این کار را کردند.»

دانلود از آپارات

در انتهای این ویدیو، از تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به‌عنوان رویداد آغاز فعالیت HBO Max، سرویس استریمینگ وارنرمدیا در اروپا رونمایی می‌شود. HBO Max در این تاریخ برای کاربران کشورهای سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، اسپانیا و آندورا در دسترس قرار خواهد گرفت. سایر مناطق اروپا نیز از سال ۲۰۲۲ تحت پوشش این سرویس قرار می‌گیرند.

سریال خاندان اژدها، براساس رمان آتش و خون (Fire & Blood) جورج آر آر مارتین نویسنده منابع اصلی مجموعه Game of Thrones ساخته شده و اتفاقات آن ۲۰۰ سال قبل از وقایع این سریال رخ می‌دهد. این سریال که قرار است از سال ۲۰۲۲ آماده پخش شود، داستان گذشته‌ی خاندان تارگرین را بازگو می‌کند.

اما علاوه‌بر این تیزر، بازیگران جدید این سریال نیز معرفی شدند که شامل ویل جانسون، در نقش سر ویموند ولاریون، جان مک‌میلان در نقش سر لینور ولاریون، ساوانا استین در نقش لیدی لینا ولاریون و تئو نیت، در نقش سر لینور ولاریون می‌شوند. کیسی بلویز، رئیس HBO پیش از این تأیید کرده که House of the Dragon تنها اسپین‌آفی است که هم‌اکنون از بازی تاج و تخت در دست ساخت است.

نمایی از سریال House of the Dragon

از دیگر اخباری که به‌تازگی در رابطه با برنامه‌های شبکه HBO Max منتشر شده، باید به انتشار فصل سوم سریال Succession و مجموعه‌ی ابرقهرمانی Peacemaker با حضور جان سینا اشاره کرد. ضمن اینکه گفته می‌شود سریال مورد انتظار And Just Like That نیز از ماه دسامبر سال جاری نمایش داده خواهد شد.

اخبار جدید در جریان رویداد مجازی ویژه‌ی شروع فعالیت HBO Max در اروپا و با حضور افرادی همچون اندی فورسل، مدیرعامل این شبکه، کریستینا سولبک، مدیرعامل HBO Max اروپا، خاورمیانه و آفریقا، پریا دوگرا رئیس WarnerMedia اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آسیا (به جز چین) و یوهانس لارچررئیس HBO Max International منتشر شده است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده