نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶

معرفی یکی از بزرگترین شخصیت‌ های مارول در فیلم ویژه Guardians of the Galaxy

جیمز گان تایید کرد که در فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special قرار است یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول معرفی شود.

جیمز گان قرار است برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 بازگردد، اما این تنها فیلم جدیدی نیست که گان قرار است از دنیای سینمایی مارول کارگردانی کند و او همچنین قرار است یک قسمت ویژه کریسمس از فیلم نگهبانان کهکشان برای دیزنی پلاس را نیز جلوی دوربین ببرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special قرار است شاهد معرفی یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول باشیم.

به‌تازگی یک طرفدار دنیای سینمایی مارول از گان در توییتر سوالی پرسیده مبنی‌بر اینکه آیا در فیلم GOTG Holiday Special شاهد معرفی شخصیتی مثل بوبا فت که در قسمت ویژه جنگ ستارگان با نام Star Wars Holiday Special معرفی شده بود، خواهیم بود یا خیر. گان به این سؤال جواب مثبت داد و تنها گفت که در فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شخصیت‌های MCU معرفی خواهد شد.

Nova Corps

باتوجه‌به توضیحات گان، ظاهرا این شخصیت اهمیت زیادی در داستان این فیلم کوتاه دارد و می‌تواند در فیلم بعدی نگهبانان کهکشان نقش پر رنگ‌تری هم داشته باشد. گان پیش از این تایید کرده بود که Holiday Special به‌صورت مستقیم با اتفاقات قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان ارتباط خواهد داشت. بنابراین می‌توان انتظار داشت این شخصیت که ممکن است یک ابرقهرمان یا یک ابرشرور باشد، در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 نیز حضور داشته باشد.

آیا بالاخره قرار است شاهد حضور شخصیت نوا یا آدام وارلاک در دنیای سینمایی مارول باشیم؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال باید کمی بیشتر صبر کنیم. مراحل فیلم‌برداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است تا اواخر سال جاری میلادی آغاز شود که همزمان با آن فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز جلوی دوربین خواهد رفت. مدت زمان قسمت ویژه کریسمس فیلم نگهبانان کهکشان قرار است حدود نیم ساعت باشد. جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه هر دو اثر را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس سال آینده از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده