نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

پایان فیلمبرداری سریال Rogue One تا حضور چهره‌های آشنا دنیای جنگ ستارگان

دیگو لونا از پایان مراحل فیلم‌برداری سریال Andor که پیش درآمد فیلم Rogue One است، خبر داد و همچنین اطلاعات بیشتری را در رابطه با این سریال به اشتراک گذاشته است.

از آذر گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Andor در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیگو لونا، بازیگر نقش کاسین آندور از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال پیش درآمد فیلم Rogue One خبر داده است. لونا این خبر را در مصاحبه ددلاین تایید کرد و گفت که در سریال Andor قرار است شاهد حضور چهره‌های آشنایی از دنیای جنگ ستارگان نیز باشیم. او از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد و گفت که نمی‌خواهد به تجربه دیدن سریال به‌خصوص پایانش لطمه‌ای را وارد کند.

در حال حاضر ما سرنوشت کاسین آندور را در فیلم Rogue One می‌دانیم، اما در این سریال ممکن است شاهد حضور جین با بازی فلیسیتی جونز و K-2SO با بازی آلن تودیک نیز باشیم. البته همین الان هم می‌دانیم که فارست ویتاکر، بازیگر نقش ساو گرررا قرار است در سریال Andor نیز حضور داشته باشد و احتمالا یکی از شخصیت‌های مدنظر لونا است. همچنین دانی ین و ریز احمد از دیگر گزینه‌هایی هستند که شاید در این سریال حضور داشته باشند.

لوگو رسمی سریال Andor از دنیای جنگ ستارگان

دیگو لونا در نقش کاسین آندور، آدریا آرجونا، جنویو اورایلی در نقش مان ماتما، استلان اسکاشگورد، دنیس گاف، کایل سالر، فارست ویتاکر در نقش ساو گرگرا، فیونا شاو و رابرت امس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Andor حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. تونی گیلروی به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده در سریال Andor حضور دارد و توبی هاینس، کارگردان سریال Sherlock وظیفه کارگردانی حداقل سه قسمت از سریال Rogue One را بر عهده داشته است.

علاوه‌بر هاینس، بن کارون و سوزانا وایت نیز به‌عنوان کارگردان در سریال جدید جنگ ستارگان حضور داشته‌اند. فصل اول سریال Andor در ۱۲ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود. سریال Andor به‌عنوان یک سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز توصیف شده است که تمرکز آن روی مأموریت‌های جاسوسی بسیار خطرناک برای بازگرداندن امید به کهکشان است که سال‌ها است امپراطوری سراسر آن را فرا گرفته و شورشیان در حال مبارزه با آن هستند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده