نویسنده: شعیب شاهدی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳

بازگشت سریال The Umbrella Academy به نتفلیکس با فصل سوم در سال ۲۰۲۲

طی رویداد Netflix Tudum امسال مشخص شد که فصل سوم سریال The Umbrella Academy در سال ۲۰۲۲ پخش می‌شود و برخی از وقایع این فصل در Hotel Oblivion جریان دارد.

خیلی از طرفداران انتظار داشتند نتفلیکس تریلر فصل سوم سریال The Umbrella Academy را در رویداد Tudum امسال پخش کند. گرچه همچین اتفاقی طی این رویداد رخ نداد ولی اطلاعات مهمی درباره فصل سوم در اختیارمان قرار گرفت. حالا می‌دانیم که این سریال در سال ۲۰۲۲ میلادی با فصل سومش باز می‌گردد و مهمان خانه‌های طرفداران خواهد بود.

از سایر اعلامیه‌ها مشخص شده است که داستان فصل سوم این سریال درباره این خانواده ابرقهرمانی و متذلل و ناکارآمد، در مکان مشخصی جریان دارد. این موقعیت Hotel Oblivion نام دارد که برای کسانی‌که کتاب‌های کامیک این مجموعه را خوانده باشند آشنا است. درنتیجه قطعا حداقل بخشی از فصل سوم در Hotel Oblivion جریان خواهد داشت.

فصل سوم The Umbrella Academy شامل ۱۰ قسمت خواهد بود. از بازیگرانی که در این فصل حضور خواهند داشت می‌توان‌به الیوت پیج، تام هاپر، دیوید کاستاندا، ایمی راور-لمپمن، رابرت شیهان، آیدان گالاگر، جاستین اچ.مین، ریتو آریا و کولم فئر اشاره کرد. استیو بلکمن هم شورانر این فصل خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی تاریخ پخش فصل سوم سریال The Umbrella Academy چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده