نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶

دنیل کریگ: بینی دیو باتیستا را در پشت صحنه فیلم Spectre شکستم و فرار کردم

دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند خاطره بامزه‌ای از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Spectre تعریف کرده که در آن بینی دیو باتیستا را شکسته و سپس فرار کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند خاطره بامزه‌ای از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Spectre را تعریف کرده است. به نقل از IndieWire، کریگ که به مناسبت اکران فیلم No Time To Die مهمان برنامه The Graham Nolan Show بود، گفت که در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم اسپکتر به اشتباه بینی دیو باتیستا، بازیگر نقش مستر هینکس را شکسته و سپس فرار کرده است.

کریگ در این برنامه گفت: «من مشتی به سمت او پرتاب کردم و به بینی‌اش برخورد کرد. من صدای شکسته شدن بینی او را شنیدم و گفتم «وای خدای من» و سپس پا به فرار گذاشتم. من اولش فکر کردم او دنبالم می‌آید، اما او بسیار خوش برخورد و آرام بود.» کریگ در ادامه گفت که باتیستا به‌جای تلافی کردن بینی خودش را جا انداخته بود. کریگ پس از آن گفت که باتیستا بسیار سر سخت‌تر از او است.

بااین‌حال، پس از شروع فیلم‌برداری صحنه مستر هینکس باید جیمز باند را به دیوار میکوبید و کریگ از باتیستا خواست که با او ملایم نباشد و وی را به چالش بکشد و باتیستا هم عمل کرد. کریگ گفت: «من پس از برخورد به دیوار احساس کردم که از زانو دچار مصدومیت شدم. می‌دانستم که مصدومیت بسیار بدی است چون اگر دچار مصدومیت جدی شوید، متوجه خواهید شد که یک جای کار می‌لنگد و درست نیست.»

باتیستا نیز در توییتر به صحبت‌های دنیل کریگ واکنش نشان داد و گفت که کریگ پس از شکست دماغ او پا به فرار نگذاشته و در عوض شروع به داد زدن کرده که دماغ وی را شکسته است. باتیستا در ادامه گفت کریگ او را بغل کرد و از وی عذرخواهی کرده است. همچنین باتیستا تصویری از دماغ شکسته خود به اشتراک گذاشته است که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

دماغ شکسته دیو باتیستا

فیلم No Time to Die روز گذشته در بریتانیا اکران شد و در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در آمریکا روی پرده‌های سینما خواهد رفت. قسمت جدید فیلم James Bond آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند است و بازیگر بعدی 007 قرار نیست تا پیش از سال ۲۰۲۲ انتخاب و معرفی شود.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده