نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶

پیوستن ۹ بازیگر جدید به فیلم Enola Holmes 2 تا بازگشت هلنا بونهام کارتر

هلنا بونهام کارتر قرار است برای بازی در نقش یودوریا هولمز در فیلم Enola Holmes 2 بازگردد و همچنین ۹ بازیگر دیگر به این فیلم نیز اضافه شده‌اند.

پس از موفقیت فیلم Enola Holmes در سال گذشته و رفع مشکل حقوق ساخت فیلم، حالا نتفلیکس به‌صورت رسمی از ساخت فیلم Enola Holmes 2 خبر داده است و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران قسمت دوم فیلم انولا هولمز اضافه شده‌اند. ورایتی گزارش داد که هلنا بونهام کارتر، بازیگر نقش یودوریا هولمز و سوزان ووکوما، بازیگر نقش ایدث مارگارت گرود برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Enola Holmes 2 با نتفلیکس قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

پیش از این بازگشت میلی بابی براون در نقش انولا هولمز، هنری کویل در نقش شرلوک هولمز و لوئیس پارتریج در نقش تیوکسبری در فیلم Enola Holmes 2 تایید و اعلام شده بود. همچنین عدیل اختر در نقش بازرس لستراد، دیوید تیولیس با سابقه بازی در سریال فارگو، شارون دانکن بروستر با سابقه بازی در فیلم Dune، ابی هرن با سابقه بازی در سریال The Twilight Zone، هانا داد با سابقه بازی در فیلم Fighting with My Family، گابریل تیرنی با سابقه بازی در سریال Endeavour و سرانا سو-لینگ بلیس، دیگر بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فیلم Enola Holmes 2 اضافه شده‌اند.

هلنا بونهام کارتر در نقش یودوریا هولمز در فیلم Enola Holmes

بااین‌حال، فعلا بازگشت یا عدم بازگشت سم کلفلین در نقش مایکرافت هولمز مشخص نیست. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Enola Holmes 2 قرار است به‌زودی و طی روزهای آینده در لندن آغاز شود. همچنین مانند قسمت اول، هری بردبیر، کارگردان سریال‌هایی چون سریال Killing Eve و سریال Fleabag، وظیفه کارگردانی و جک ترون، نویسنده سریال His Dark Materials، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Enola Holmes 2 را بر عهده خواهند داشت. 

طبق آمار نتفلیکس براساس کسانی که حداقل ۲ دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشند، بیش از ۷۶ میلیون کاربر به تماشا فیلم Enola Holmes در ۲۸ روز اول انتشار پرداخته بودند. انولا هولمز خواهر کوچک شرلوک هولمز است که توسط نانسی اسپرینگر خلق و رمان‌های آن در ۶ جلد نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شدند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده