نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۸

مشخص شدن نام فیلم اکشن و جاسوسی جدید گای ریچی و جیسون استاتهام

شرکت STX نام و تاریخ اکران فیلم اکشن و جاسوسی جدید گای ریچی و با بازی جیسون استاتهام را با انتشار یک پوستر تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام فیلم بعدی گای ریچی و جیسون استاتهام مشخص شده است. شرکت STX اعلام کرد که این فیلم اکشن جاسوسی قرار است با نام Operation Fortune: Ruse de guerre اکران شود. همچنین بار دیگر تاکید شد که این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود و همچنین اولین پوستر فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre نیز منتشر شده که تنها لوگو فیلم روی آن قابل مشاهده است:

اولین پوستر فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre

گای ریچی وظیفه کارگردانی فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre را براساس فیلمنامه‌ای از مارن دیویس و ایوان اتکینسون بر عهده دارد. این فیلم اکشن جاسوسی در مکان‌های مختلفی مثل بریتانیا، آنتالیا در ترکیه و کشور قطر فیلم‌برداری شده است. این فیلم در تاریخ اکرانش باید با آثاری چون فیلم The 355، فیلم Scream، فیلم The Man From Toronto، فیلم The Tragedy of Macbeth، فیلم Morbius و فیلم The Black Phone در گیشه رقابت کند. 

جیسون استاتهام نقش یک مامور به‌نام اورسن فورچون را بر عهده دارد که توسط سازمان اتحاد اطلاعات جهانی به‌نام «پنج چشم» استخدام می‌شود تا سلاحی مرگبار و جدید را که می‌تواند نظم جهانی را برهم بزند، پیدا و جلوی فروش آن را بگیرد. او برخلاف میل باطنی‌اش باید با یک متخصص فناوری پیشرفته از سازمان CIA برای این مأموریت جهانی که باید در آن به یک تجارت میلیاردی اسلحه نفوذ شود، همکاری کند. 

جیسون استاتهام، آبری پلازا، هیو گرانت، کری الویس، جاش هارتنت، اوگنیا کوزمینا، ماکس بیسلی، سم داگلاس، پیتر فردیناندو، باگزی مالون و الیور مالتمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ریچی و استاتهام پیش از این در آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver و اخیرا فیلم Wrath of Man با یکدیگر همکاری کرده بودند و فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre پنجمین همکاری مشترک آن‌ها است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده