نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱

تریلر و تاریخ انتشار انیمیشن سریالی Inside Job از نتفلیکس

نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن سریالی Inside Job در سبک کمدی بزرگسالانه را به‌نمایش گذاشت و تاریخ انتشار آن‌ را اعلام کرد.

انیمیشن سریالی Inside Job محصول جدیدی از نتفلیکس در سبک کمدی بزرگسالانه است که به‌کمک چندی از عوامل Gravity Falls تولید می‌شود. حالا اولین تریلر این مجموعه در رویداد Netflix Tudum 2021 پخش شده است. در دنیای Inside Job تقریبا همه‌ی تئوری‌های توطئه که به‌ذهنتان خطور می‌کند واقعیت دارند و یک سازمان مسئولیت رسیدگی به آن‌ها را برعهده دارد. در اولین تریلر شاهد حضور شخصیت‌های مختلفی هستیم که درگیر این ماجراهای عجیب‌وغریب هستند.همچنین در انتهای تریلر تاریخ ۲۲ اکتبر برای انتشار این سریال مشخص شده است. 

Inside Job دارای حال‌وهوای عجیبی است و درباره شرکت Cognito, Inc و محیط کاری آن روایت می‌شود. این شرکت برای یک دولت مخفی و محرمانه کار می‌کند که در پشت پرده به‌امور مختلف رسیدگی می‌کند. شخصیت اصلی این سریال Reagan Ridley (با صداگذاری لیزی کاپلان) نام دارد که یک نابغه‌ی جامعه‌گریز است. از دیگر صداپیشگان این سریال می‌توان‌به کریستین اسلاتر و کلارک دوک اشاره کرد. می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

تماشا تریلر Inside Job در یوتیوب

شیون تاکوچی، نویسنده Gravity Falls، وظیفه نویسندگی Inside Job را برعهده دارد. همچنین الکس هیرش، سازنده Gravity Falls، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال هم حضور خواهد داشت.

نظر شما درباره‌ی این تریلر و تاریخ انتشار Inside Job چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده