نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

اولین تریلر فیلم Licorice Pizza ساخته پل توماس اندرسون

اولین تریلر فیلم Licorice Pizza به کارگردانی پل توماس اندرسون سانفرانسیسکو دهه ۱۹۷۰ میلادی را نمایش می‌دهد.

جدیدترین فیلم پل توماس اندرسون Licorice Pizza نام دارد. به‌تازگی اولین تریلر این فیلم سینمایی پس از نمایش تصاویری ۳۵ میلی‌متری از آن در مکان‌هایی ویژه به نمایش درآمده است. پیش از این گمان می‌رفت که فیلم جدید پل توماس اندرسون Soggy Bottom نام داشته باشد. او در این فیلم که Licorice Pizza نام دارد به سانفرانسیسکوی دهه ۱۹۷۰ میلادی پرداخته است، جایی که پیش از این در فیلم Boogie Nights نیز به سراغ آن رفته بود.

اندرسون در فیلم متاخر خود به همکاری با بازیگرانی از جمله بردلی کوپر، بنی سفدی، آلانا هیم و کوپر هافمن، پسر فیلیپ سیمور هافمن فقید پرداخته است. از دیگر بازیگران Licorice Pizza می‌توان به اسکایلر گیسوندو، مایا رادولف و تام ویتس اشاره کرد. بردلی کوپر در این فیلم سینمایی نقش جان پترز، تهیه‌کننده هالیوود را بازی خواهد کرد. جان پترز شخصی واقعی است که در گذشته فیلم A Star is Born ساخته‌ی باربارا استرایسند را تهیه کرده است. کوپر هافمن در Licorice Pizza نقش بازیگری نوجوان را برعهده دارد که در حال تجربه دوران دبیرستان است و با پترز نیز آشنا می‌شود.

لوگو فیلم Licorice Pizza

پل توماس اندرسون ساخته‌ی جدید خود را سال گذشته در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در شهر لس آنجلس جلوی دوربین برد. در گزارش‌های ابتدایی از این فیلم به‌عنوان فیلمی درام که در سانفرانسیسکوی دهه ۷۰ جریان دارد یاد شده است. این فیلم توسط مترو گلدوین میرز و یونایتد آرتیستس تولید شده و پخش خواهد شد. از دیگر فیلم‌های این استودیوها می‌توان به No Time to Die، فیلم جدید جیمز باند برای اکران در هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و House of Gucci ساخته‌ی ریدلی اسکات برای اکران در ۲۴ نوامبر (سوم آذر) اشاره کرد. فیلم سینمایی Licorice Pizza در تاریخ ۲۶ نوامبر (پنجم آذر) به‌صورت محدود اکران می‌شود و سپس از ۲۵ دسامبر (چهارم دی) به‌صورت گسترده روی پرده می‌رود. شما می‌توانید اولین تریلر فیلم Licorice Pizza را در یوتیوب تماشا کنید.

از ساخته‌های پیشین پل توماس اندرسون می‌توان به Hard Eight و Boogie Nights و Magnolia و Punch-Drunk Love و There Will Be Blood و The Master و Inherent Vice و Phantom Thread یاد کرد. فیلم سینمایی Phantom Thread شش نامزدی اسکار دریافت کرد و دومین نامزدی اسکار در بخش بهترین کارگردانی را برای پل توماس اندرسون به ارمغان آورد.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده