نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم سریال Cobra Kai

شبکه نتفلیکس با انتشار تریلری جدید، تاریخ پخش فصل چهارم سریال Cobra Kai را رسما تایید و اعلام کرد.

رویداد دیجیتالی TUDUM نتفلیکس به‌تازگی برگزار شد و در آن اخبار و اطلاعات مختلفی از محصولات گوناگون نتفلیکس به‌دست رسید. سریال Cobra Kai، دنباله مجموعه‌ی پرطرفدار Karate Kid نیز از این قاعده مستثنی نبود. در رویداد دیجیتالی نتفلیکس اعلام شد فصل چهارم سریال Cobra Kai در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) پخش خواهد شد. سریال Cobra Kai به روایت اتفاقات ۳۰ سال پس از برگزاری تورنومنت کاراته‌ی All Valley می‌پردازد. تورنمنتی سنتی که دانش‌آموزان جودوکار در فصل چهارم بالاخره قادر به شرکت در آن خواهند بود. همچنین به لحاظ داستانی، رقابت در این تورنمنت هیچگاه تا این اندازه حساس نبوده است. در فصل چهارم این سریال رقابت چنان حساس است که ممکن است که آینده‌ی خود وَلی نیز در خطر باشد.

پوستر گرافیکی فصل سوم سریال Cobra Kai شبکه نتفلیکس

سریال Cobra Kai با بازی رالف ماکیو، ویلیام زابکا، خولو ماریدوئنا، کورتنی هنگلر، مری ماوسر، تنر بوچانان، جیکوب برتراند، مارتین کو، پیتون لیست و ونسا روبیو ساخته شده است. دالاس دوپری یانگ و اونا اوبراین نیز برای فصل چهارم به این سریال اضافه شده‌اند. توماس ایان گریفیت نیز برای ایفای نقش تری سیلور در سریال مذکور حضور دارد. وی در فیلم The Karate Kid Part III نقش این شخصیت منفی را بازی کرده بود.

تولید و نگارش سریال Cobra Kai برعهده جاش هلد، جان هورویتز و هایدن اسکلاسبرگ است. از دیگر تهیه‌کننده‌های این سریال می‌توان به ویل اسمیت، جیمز لسیتر، کالیپ پینکت و سوزان اکینز اشاره کرد. فصل سوم سریال Cobra Kai که اکنون برای تماشا در دسترس است، پیش از این در بخش‌های بهترین سریال کمدی، بهترین اجرای بدلکاران، بهترین تنظیم صدا برای یک سریال درام یا کمدی و انیمیشن و بهترین میکس صدا برای یک سریال درام یا کمدی و انیمیشن نامزد دریافت جایزه امی شده است. شما می‌توانید تریلر جدید فصل چهارم سریال Cobra Kai را در یوتیوب تماشا کنید.

آیا تاکنون سریال Cobra Kai را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این سریال چیست؟


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده