نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Emily In Paris با بازی لیلی کالینز

نتفلیکس سرانجام با انتشار یک تریلر تاریخ پخش فصل دوم سریال Emily In Paris با بازی لیلی کالینز را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم سریال Emily In Paris تایید و اعلام شده است. نتفلیکس سرانجام اعلام کرد که فصل دوم این سریال کمدی قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) از این سرویس استریم پخش شود. بدین ترتیب فصل جدید سریال امیلی در پاریس قرار است به‌عنوان بخش مهمی از برنامه نتفلیکس برای جلب کاربران در ایام کریسمس و سال نو میلادی باشد. همچنین اولین تریلر فصل دوم سریال Emily In Paris نیز منتشر شده است که در آن شاهد نمایش بخشی از اتفاقات هستیم.

در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید. ظاهرا تمرکز فصل دوم سریال Emily In Paris بیشتر قرار است روی تعطیلات رفتن امیلی باشد و صد البته مشکلات جدیدی در محل کار و زندگی شخصی خود خواهد داشت. فصل اول سریال امیلی در پاریس در ۲۸ روز اول انتشار توسط ۵۸ میلیون کاربر خانگی این سرویس استریم تماشا شده و محبوب‌ترین سریال کمدی نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ بوده است. این سریال کمدی همچنین نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و امی بهترین سریال کمدی سال نیز شده است.

لیلی کالینز در نقش لیلی کوپر و لوسین لاویسکانت در نقش آلفی در برابر برج ایفل در فصل دوم سریال Emily In Paris

سریال Emily In Paris داستان زنی آمریکایی در دهه بیست زندگی‌اش را دنبال می‌کند که با یک فرصت شغلی غیر منتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند که درواقع شغل رویایی او نیز است و حال در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت شده و امیلی وظیفه دارد تا استراتژی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از ابتدا ایجاد کند. زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

لیلی کالینز در نقش امیلی، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، کیت والش، ویلیام آبادی و لوسین لاویسکانت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Emily In Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال امیلی در پاریس بر عهده دارن استار، سازنده سریال Younger است. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال Emily In Paris در ۱۰ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده