نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳

گسترش دنیای زامبی زک اسنایدر در تریلر جدید فیلم Army of Thieves

نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Army of Thieves را منتشر کرده است که در آن شاهد ارتباط داستانی بیشتر این فیلم اکشن با دنیای زامبی زک اسنایدر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس در رویداد Tudum که شب گذشته برگزار شد، تریلر رسمی و جدیدی از فیلم Army of Thieves را منتشر کرده است. تمرکز فیلم ارتش دزدان روی لودویگ دیتر با بازی ماتیاس شوایگهوفر است که پیش از این با آن در فیلم Army of the Dead ملاقات کرده بودیم. اتفاقات فیلم ارتش دزدان پیش از اتفاقات فیلم ارتش مردگان جریان دارد که مانند تریلر اول، تاکید می‌شود که اتفاقات فیلم همزمان با حمله زامبی ها به لاس وگاس جریان دارد.

همچنین آن‌ها در این فیلم اکشن کمدی قرار است از جناب تاناکا با بازی دزدی کنند تا ارتباط داستانی فیلم Army of Thieves با فیلم Army of the Dead بیشتر شود. اتفاقات فیلم در اروپا جریان دارد و برخلاف فیلم اصلی، فیلم Army of Thieves بیشتر حال و هوای یک فیلم سرقت، کمدی و اکشن را دارد و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم ارتش دزدان را از یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

ماتیاس شوایگهوفر در نقش لودویگ دیتر در حال باز کردن گاوصندوق در فیلم Army of Thieves

علاوه‌بر بازی در نقش اصلی، ماتیاس شوایگهوفر وظیفه کارگردانی فیلم Army of Thieves را نیز بر عهده داشته است. شی هتن، نویسنده فیلم ارتش مردگان برای نوشتن فیلمنامه قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead بازگشته است. علاوه‌بر شوایگهوفر، ناتالی امانوئل، استوارت مارتین، روبی او.فی، غلام خان، نوئمی ناکای، جاناتان کوهن و پیتر زیمونیشک، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Army of Thieves حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Army of Thieves داستان لودویگ دیتر را پیش از اتفاقات فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر روایت می‌کند که کارمند بانک یک شهر کوچک است. زمانی‌که یک زن مرموز گروهی از جنایتکاران تحت تعقیب اینترپل را استخدام می‌کند، دیتر در مهم‌ترین ماجراجویی تمام زندگی‌اش به این گروه می‌پیوندد. این زن مرموز در تلاش است تا از گاوصندوق‌هایی که در سراسر اروپا غیر قابل نفوذ هستند و دزدی از آن‌ها غیر ممکن است، دزدی کند.

فیلم Army of Thieves قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) از شبکه نتفلیکس پخش شود. علاوه‌بر فیلم ارتش دزدان، انیمه Army of the Dead: Lost Vegas نیز در آینده نزدیک از نتفلیکس منتشر خواهد شد. همچنین فیلم Army of the Dead 2 به کارگردانی زک اسنایدر نیز در دست ساخت است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده