// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۸

تریلر جدید اقتباس نتفلیکس از بازی League of Legends

Arcane که در جهان مجموعه بازی League of Legends به داستان‌گویی می‌پردازد، در پاییز سال جاری پخش از شبکه آنلاین نتفلیکس خواهد شد. تریلر رسمی این سریال انیمیشنی در رویداد Tudum پخش شد.

نتفلیکس اکنون مشغول پخش Tudum است؛ رویدادی آنلاین و متمرکز روی انواع‌واقسام سریال‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های این شبکه آنلاین استریم‌محور که اکنون حدودا ۲۱۰ میلیون مشترک در نقاط مختلف دنیا دارد. تریلر انیمیشن Arcane که می‌توانید آن را در کانال یوتیوب رسمی نتفلیکس تماشا کنید، در این رویداد پخش شد؛ سریالی ساخته‌شده با اقتباس از سری بازی League of Legends شرکت Riot Games. قصه‌ی سریال متمرکز روی دو شخصیت به‌خصوص است که تلاش برای کسب قدرت آن‌ها را از یکدیگر دور و دورتر می‌کند؛ جینکس و وی.

آرمان‌شهر Piltover و منطقه‌ی مورد ظلم واقع‌شده‌ی Zaun را باید لوکیشن‌های اصلی وقوع داستان سریال Arcane دانست. نتفلیکس با این اثر یک بار دیگر نشان می‌دهد که چه‌قدر مایل به جلب توجه گیمرها و آوردن ویدیوگیم‌های معروف به مدیوم تلویزیون است. نخستین کلیپ از این اثر در رویداد قبلی شبکه‌ی آنلاین مورد بحث پخش شد که نتفلیکس گیکد نام داشت.

هیلی استاینفلد، بازیگر نقش کیت بیشاپ در سریال Hawkeye مارول یکی از اعضای کلیدی تیم صداگذاری انیمیشن Arcane است. جی‌بی بلانک، هری لوید، لا پورنل، کوین آلخاندرو، جیسون اسپیساک، توکس اولاگوندوی و کیتی لیانگ هم بازیگرهای دیگر این انیمیشن هستند که با صدای خود به شخصیت‌ها جان می‌دهند.


منبع YT/Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده