// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶

پخش کلیپ طولانی فیلم Red Notice رایان رینولدز و دوئین جانسون

نتفلیکس برای شروع رویداد Tudum به سراغ نمایش یک کلیپ چند دقیقه‌ای از مبارزه‌ی راک، گل گدوت و رایان رینولدز با یکدیگر در فیلم Red Notice رفت.

فیلم Red Notice به کارگردانی راوسون مارشال تربر یکی از اکشن‌های پرخرج نتفلیکس است. به همین خاطر تعجبی ندارد که شبکه‌ی آنلاین مورد بحث برای شروع رویداد اختصاصی و ۳ ساعته‌ی خود به اسم Tudum سراغ آن رفت. گل گدوت (بازیگر نقش واندر وومن)، دوئین جانسون (راک) و رایان رینولدز (بازیگر نقش ددپول) در فیلم Red Notice به‌دنبال یک عتیقه ارزشمند هستند. جانسون قصد محافظت از آن را دارد. در آن سو گل گدوت و رایان رینولدز نقش شخصیت‌های بسیار متفاوتی را بازی می‌کنند که به‌دنبال به چنگ آوردن این شی باستانی هستند.

عتیقه‌ی نام‌برده در اصل متعلق به کلئوپاترا، آخرین فرعون مصر باستان بوده است. کلیپ جدید فیلم Red Notice هم که می‌توانید آن را در کانال رسمی یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید، به نمایش مبارزه‌ی این شخصیت‌ها می‌پردازد. رینولدز به‌دنبال حقه‌بازی و رسیدن به هدف خود است. در آن سو جانسون با جدیت می‌خواهد جلوی دزدی را بگیرد و درنهایت با گل گدوت مواجه هستیم که قدرتمندانه آن‌ها را به چالش می‌کشد.

این سه بازیگر گویا دقیقا همان نقش‌هایی را در فیلم Red Notice بازی کرده‌اند که معمولا از آن‌ها انتظار می‌رود. پس افرادی که طرفدار هرکدام از آن‌ها هستند، احتمالا یک بار به این اکشن نتفلیکس شانس می‌دهند.


منبع Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده