نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹

مشخص شدن بازیگر یکی از نقش‌های جنجالی فصل پنجم سریال The Crown

بالاخره مشخص شد که چه کسی قرار است نقش دودی الفاید را در فصل پنجم سریال The Crown بازی کند. همچنین بازیگر دیگری هم به این سریال اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فصل پنجم و احتمالا ششم سریال The Crown اضافه شده‌اند و بالاخره تکلیف بازیگر یکی از جنجالی‌ترین نقش‌های این سریال مشخص شده است. خالد عبدالله، بازیگر فیلم Assassin's Creed به جمع بازیگران سریال تاج اضافه شده و قرار است نقش دودی الفاید، تهیه‌کننده مصری را بازی کند. الفاید درواقع رابطه‌ای عاشقانه با دایانا، شاهدخت ولز داشت و درنهایت در ۳۱ اوت ۱۹۹۷ در حادثه تصادف اتومبیل در پاریس که منجر به مرگ دایانا شد، همراه او بود و کشته شد.

خالد عبدالله

سلیم داو، بازیگر فیلم Oslo نیز نقش محمد الفاید، پدر دودی الفاید را که یک میلیونر مصری بود، در فصل پنجم سریال The Crown بازی خواهد کرد. الیزابت دبیکی، بازیگر فیلم تنت نیز نقش شاهدخت دایانا را در سیزن پنجم سریال تاج بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست که در فصل پنجم یا ششم سریال The Crown شاهد به تصویر کشیدن صحنه تصادف دایانا و مرگ او خواهیم بود یا خیر، اما قابل انتظار است که مجموع اتفاقاتی که به این حادثه تلخ و مرگبار ختم شد، در طول فصل جدید این سریال تحسین شده به تصویر کشیده شود.

علاوه‌بر دبیکی، عبدالله و داو، ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم، جاناتان پرایس در نقش شاهزاده فیلیپ، دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز، لسلی منویل در نقش شاهدخت مارگارت، اولیویا ویلیامز در نقش کامیلا پارکر بولز و جانی لی میلر در نقش جان میجر، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل پنجم و ششم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فصل چهارم سریال تاج اخیرا برنده جایزه بهترین سریال درام از جوایز امی شده و در مجموع هفت جایزه در بخش اصلی مراسم امی امسال دریافت کرده است.

فصل پنجم سریال The Crown قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شود. همچنین سریال تاج قرار است در فصل ششم به پایان برسد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ شاهد پخش فصل پایانی سریال The Crown از نتفلیکس باشیم. مانند چهار فصل اول، پیتر مورگان وظیفه ساخت دو فصل پایانی سریال تاج را نیز بر عهده خواهد داشت.


منبع ٰVariety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده