نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۰

کریس پرت: ایفای نقش ماریو برایم تحقق یک رویا است

کریس پرت در واکنش به‌انتخاب شدنش به‌عنوان گوینده‌ی کاراکتر ماریو در انیمیشن Mario، از علاقه و ارتباطش با این مجموعه صحبت کرده است.

طی جدیدترین قسمت از رویداد نینتندو دایرکت، به‌صورت رسمی از انیمیشن «ماریو» رونمایی و بازیگران/گویندگان آن معرفی شدند. معرفی انیمیشن ماریو کنار بازیگران به‌شدت مطرحی که در کادر اجرای آن خودنمایی می‌کنند، یک بمب خبری بود که به‌دست شیگرو میاموتو، به‌گیمرهای دنیا مخابره شد. یکی از مهم‌ترین خبرهایی که از دل این رونمایی بیرون کشیده می‌شود، به‌ایفای نقش ماریو توسط کریس پرت برمی‌گردد.

کریس پرت که سالیان اخیر با ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون Guardians of The Galaxy به‌عموم مخاطبان نشان داد که چقدر در نقش‌های پرانرژی و کمدی می‌تواند درخشان باشد، حالا قرار است روح خود را به‌کالبد لوله‌کش افسانه‌ای نینتندو بدمد و طبق گفته‌هایش، به‌آرزوی خود رسیده است. فارغ از واکنش‌ مخاطبان به‌این انتخاب، کریس پرت از رخ دادن چنین اتفاقی بسیار خوشحال است و حالا در جریان آخرین اخبار سینما و تلوزیون، از برگزیده شدن بابت ایفای نقش ماریو و ارتباطش با این سری بازی‌ها گفته است.

پرت در صحبت‌های خود، به‌تلاش‌هایش در دوران کودکی برای تجربه‌ی بازی ماریو روی دستگاه‌های آرکید محله‌ی لِیک استیونز در واشگنتن (محل زندگی‌اش) اشاره کرده است؛ زمانی که او به‌دلیل نداشتن سکه‌ی لازم برای انداختن در دستگاه آرکید و فعال کردنش، مجبور می‌شد از چاه‌های آرزو (مکان‌هایی که افراد به‌صورت نمادین به‌ازای هریک از آرزوهای خود، یک سکه در آن می‌اندازند) سکه پیدا کند و در دستگاه آرکید بگذارد تا بتواند ماریو بازی کند.

کریس پرت، بازیگر و گوینده ماریو در انیمیشن Mario

«آن سکه‌هایی که از چاه آرزو می‌دزدیدم تا بتوانم ماریو بازی کنم حالا من را به‌آرزویم رسانده‌اند!»

پرت در ادامه اشاره می‌کند از آنجایی که ایفای نقش ماریو آرزوی تعداد زیادی از هنرمندان سینما است و او هم که حالا این آرزو را به‌نوعی دزدیده است (اشاره به دزدیدن سکه از چاه‌های آرزو) حس می‌کند که سرنوشت [کارما] به‌زودی سراغش خواهد آمد و حسابش را خواهد رسید! پرت دقیقا لحظاتی بعد از معارفه‌ی رسمی انیمیشن ماریو، در صفحه‌ی اینستاگرامی خود ویدیویی جدید منتشر کرد و در آن، دیالوگ معروف It's a Me - a Mario را اجرا کرد و در ادامه به‌این موضوع اشاره کرد که این اتفاق برای او، محقق شدن یک رویا است.

آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ (Princess Peach)، جک بلک در نقش باوزر (Bowser)، سث روگن در نقش دانکی کانگ (Donkey Kong)، کیگان-مایکل کی در نقش تاد (Toad)، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کانگ (Cranky Kong)، کوین ماکل ریچاردسون در نقش کامک (Kamek) و سباستین منیسکلکو در نقش اسپایک (Spike) در این انیمیشن هنرنمایی خواهند کرد.

انیمیشن ماریو، تازه‌ترین محصول استودیو ایلومینیشن در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده