نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید واکین فینیکس

تاریخ اکران فیلم‌های C’mon C’mon با بازی واکین فینیکس و Red Rocket ساخته‌ی شان بیکر مشخص شد.

استودیو A24 به‌تازگی تاریخ اکران دو فیلم از فیلم‌های خود را اعلام کرده است. فیلم اول C’mon C’mon به‌کارگردانی مایک میلز است که با بازی واکین فینیکس جلوی دوربین رفته است. فینیکس در این فیلم نقش خبرنگاری را بازی می‌کند که به‌همراه خواهرزاده‌ی خود سفری طولانی تجربه می‌کند. این فیلم سینمایی برای اولین‌بار در جشنواره فیلم تلیوراید به نمایش درآمد و قرار است در آینده‌ای نزدیک در جشنواره نیویورک نیز روی پرده برود. فیلم سینمایی C’mon C’mon همچنین رضایت ۹۱ درصدی منتقدان را در وب‌سایت Rotten Tomatoes (راتن تومیتوز) به‌دست آورده است. طبق اعلام استودیو A24 فیلم سینمایی C’mon C’mon در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) اکران خواهد شد. مایک میلز، کارگردان فیلم C’mon C’mon پیش از این برای فیلم 20th Century Women با استودیو A24 همکاری کرده است. فیلمی با بازی گبی هافمن که نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را برای این فیلمساز به ارمغان آورد.

واکین فینیکس در حال خواندن کتاب برای برادرزاده‌اش در فیلم C’mon C’mon

شان بیکر فیلمساز بعدی است که فیلم جدیدش، Red Rocket توسط A24 پخش می‌شود. این فیلم سینمایی درباره یک بازیگر فیلم‌های بزرگسالانه است که به شهر خود بازگشته اما چندان مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد. فیلم Red Rocket برای اولین‌بار در جشنواره فیلم کن پخش شد و در جشنواره دوویل نیز جایزه منتقدان را از آن خود کرد. همچنین ۹۶ درصد منتقدان مورد تایید وب‌سایت راتن تومیتوز به تحسین این فیلم پرداخته‌اند. فیلم سینمایی Red Rocket در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) روی پرده خواهد رفت. شان بیکر، کارگردان فیلم Red Rocket پیش از این برای فیلم‌ The Florida Project با بازی ویلیام دفو با استودیو A24 همکاری کرده است.

از دیگر فیلم‌های پیش‌رو و موردانتظار A24 که تاریخ اکران دارند می‌توان به موارد مقابل اشاره کرد: فیلم Lamb برای اکران در ۸ اکتبر (۱۶ مهر)، فیلم Souvenir 2 برای اکران در ۲۹ اکتبر (۷ آبان)، فیلم The Humans برای اکران سینمایی و پخش در شبکه Showtime در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) و فیلم The Tragedy of Macbeth در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی). مورد آخر که به کارگردانی جول کوئن ساخته‌ شده، در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) در اپل تی‌وی نیز پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده