نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰

اولین تصویر فیلم جدید جرج کلونی و آمازون با بازی بن افلک تا اعلام تاریخ پخش

آمازون اولین تصویر فیلم The Tender Bar با بازی بن افلک و به کارگردانی جرج کلونی را منتشر کرد. همچنین تاریخ پخش این فیلم نیز اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر فیلم The Tender Bar منتشر شده است. این فیلم درام در سبک داستان بلوغ بزرگسالان جدیدترین فیلمی است که جرج کلونی وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته و حالا آمازون تاریخ پخش این فیلم را اعلام کرده است. فیلم The Tender Bar در ابتدا قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) به‌صورت محدود در سینماهای منتخب در نیویورک و لس‌ آنجلس روی پرده‌‌های سینما برود و در ادامه از تاریخ ۲۲ دسامبر (۳ دی)، این فیلم اکران گسترده‌ای را تجربه خواهد کرد.

همچنین فیلم The Tender Bar قرار است در تاریخ ۷ ژانویه (۱۷ دی) از شبکه آمازون پخش شود. بن افلک، تای شرایدن، لی‌لی ریب، کریستوفر لوید، ساندرا جیمز، مکس مارتینی، مایکل براون، متیو دیلامتر، مکس کاسلا، رزنی فلیز، ایوان لئونگ و بریانا میدلتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم نوار مناقصه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین آمازون اولین تصویر فیلم The Tender Bar را نیز منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور بن افلک و تای شرایدن هستیم:

بن افلک و تای شرایدن در فیلم The Tender Bar به کارگردانی جرج کلونی

ویلیام موناهان، نویسنده برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Departed وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Tender Bar براساس رمانی به همین نام اثر جی.آر مورینگر، بر عهده داشته است. فیلم The Tender Bar داستان پسری به‌نام جی‌آر با بازی تای شرایدن در لانگ آیلند را دنبال می‌کند که به‌دنبال جایگزینی برای پدرش است که اندکی پس از تولد او ناپدید شده بود. در ادامه او با عمو چارلی ملاقات می‌کند که بن افلک نقش این شخصیت را بر عهده دارد. این فیلم درواقع براساس زندگی دوره نوجوانی مورینگر ساخته شده است.

جرج کلونی پیش از این وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Confessions of a Dangerous Mind، فیلم Good Night, and Good Luck، فیلم Leatherheads، فیلم The Ides of March، فیلم The Monuments Men، فیلم Suburbicon و فیلم The Midnight Sky را بر عهده داشته است. همچنین از کارهای بعدی بن افلک می‌توان به فیلم The Last Duel به کارگردانی ریدلی اسکات و فیلم Deep Water اشاره کرد. او همچنین قرار است در فیلم The Flash دوباره نقش بتمن را بازی کند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده