نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۵

مشخص شدن تاریخ پخش فیلم Shang-Chi از دیزنی پلاس تا اعلام برنامه‌های بیشتر

فیلم Shang-Chi قرار است به‌عنوان بخشی از برنامه دومین سالگرد شروع به کار دیزنی پلاس پخش شود. همچنین دیزنی برنامه گسترده‌ای برای این روز دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings از دیزنی پلاس مشخص شده است. فیلم Shang-Chi که روزهای بسیار خوبی در گیشه سپری می‌کند، قرار است به‌عنوان بخشی از برنامه روز دیزنی پلاس که برای سالگرد شروع به کار این سرویس استریم برگزار خواهد شد، در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) از Disney Plus پخش شود. فیلم شانگ چی تنها گوشه‌ای از برنامه گسترده دیزنی برای این روز است.

همچنین فیلم Jungle Cruise در این روز در دسترس تمامی کاربران دیزنی پلاس قرار خواهد گرفت و علاوه‌براین، فیلم Home Sweet Home Alone، یک انیمیشن کوتاه از سریال The Simpsons، پنج قسمت اول فصل دوم سریال The World According to Jeff Goldblum، انیمیشن کوتاه Ciao Alberto که براساس انیمیشن Luca تولید شده، سریال انیمیشنی کوتاه Olaf Presents که براساس انیمیشن Frozen و شخصیت اولاف تولید شده و غیره، از دیگر برنامه‌هایی هستند که قرار است در روز دیزنی پلاس پخش شوند.

بوبا فت در سفینه‌اش در فصل دوم سریال The Mandalorian

همچنین در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) قرار است شاهد دو نمایش ویژه از آثار آینده جنگ ستارگان و دنیای سینمایی مارول باشیم که در حال حاضر محتوای این نمایش مشخص نیست، اما قابل انتظار است که شاهد انتشار تریلر تا اولین نگاه از آثار آینده این دو مجموعه محبوب از جمله سریال‌های اختصاصی دیزنی پلاس باشیم. تا به امروز مجموع فروش جهانی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به بیش از ۳۲۰.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرد که این فروش شامل بیش از ۱۷۶.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۴۳.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

برخلاف فیلم Black Widow که با برنامه Premium Access از دیزنی پلاس پخش شد که در آن کاربران باید ۳۰ دلار اضافه پرداخت می‌کردند، فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در دسترس تمامی کاربران این سرویس استریم و بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه قرار خواهد گرفت. فیلم Shang-Chi برخلاف فیلم بلک ویدو قرار است ۴۵ روز اکران اختصاصی را تجربه کند که ظاهرا طرفداران دنیای سینمایی مارول باید کمی بیشتر منتظر نسخه خانگی این فیلم باشند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده