نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹

نمایش گرالت با بازی هنری کویل در تصویر جدید فصل دوم سریال ویچر

نتفلیکس تصویر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher را منتشر کرده است که در آن شاهد آماده شدن گرالت با بازی هنری کویل برای مبارزه هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher منتشر شده است. این تصویر توسط EW منتشر شده که در آن تنها شاهد حضور گرالت با بازی هنری کویل هستیم که ظاهرا در حال تمرین در هوای برفی در قلعه کر مورهن است. درواقع پیش از این در اولین تریلر فصل دوم سریال ویچر نیز شاهد صحنه تقریبا مشابهی بودیم که گرالت در حال آماده شدن برای مبارزه و احتمالا دفاع از سیری است. در ادامه می‌توانید تصویر جدید فصل دوم سریال The Witcher را مشاهده کنید:

هنری کویل در نقش گرالت در حال تمرین با شمشیر در هوایی برفی در فصل دوم سریال The Witcher

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است.

گرالت از ریویا که باور دارد ینیفر در جنگ سودن جان خود را از دست داد، با سیری همراه می‌شود. او که در پایان فصل اول با سیری مواجه شد، تصمیم می‌گیرد او را به قلعه کر مورهن، محل تبدیل شدن گرالت به یک ویچر و امن‌ترین نقطه‌ای که وی می‌شناسد برساند. درحالی‌که الف‌ها، پادشاهان، انسان‌ها و شیاطین کانتیننت مشغول نبرد برای کسب برتری در بیرون از دیوارهای قلعه کر مورهن هستند، گرالت باید از سیری دربرابر خطری بسیار بزرگ‌تر محافظت کند. آن خطر هم چیزی نیست جز قدرت رازآلودی که از درون، دخترک را به تسخیر خود درمی‌آورد.

فصل دوم سریال The Witcher که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. مدتی پیش انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf از نتفلیکس پخش شد که این انیمه به گذشته وزمیر پرداخت. این انیمه به نحوی طرفدارانی را که مدت زمان زیادی از زمان انتشار فصل اول منتظر سیزن بعدی هستند، بیشتر آماده فصل دوم سریال ویچر خواهد کرد. انتظار می‌رود شنبه هفته آینده و در طول رویداد جدید نتفلیکس، تریلر یا تصاویر جدیدی از سیزن دوم سریال The Witcher پخش شود. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده