نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

حضور اسپایک اسپیگل در تصویر جدید سریال Cowboy Bebop

به‌تازگی تصویر جدیدی از سریال Cowboy Bebop منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور جان چو در نقش اسپایک اسپیگل هستیم.

مدتی پیش بود که نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال Cowboy Bebop را منتشر کرد که این تصاویر با واکنش‌های مثبت و متوسط زیادی مواجه شده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله EW در شماره جدید خود تصویر جدیدی از سریال کابوی بیباپ را منتشر کرده است. در این تصویر شاهد حضور جان چو در نقش اسپایک اسپیگل هستیم که در حال پیاده‌روی در یک بازار است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل در حال پیاده روی در سریال Cowboy Bebop

سریال Cowboy Bebop که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. این سریال لایو اکشن براساس یک سریال انیمه‌ای و بسیار محبوب به همین نام در دست ساخت است. انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و تنها ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده است. همچنین انیمه Cowboy Bebop: The Movie نیز در سال ۲۰۰۱ تولید و منتشر شد. 

آندره نمک، جاش اپلبام، اسکات روزنبرگ، کریستوفر یاست و جف پینکنر، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه Cowboy Bebop، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور داشته است. همچنین یوکو کانو، آهنگساز انیمه کابوی بیباپ وظیفه ساخت موسیقی متن نسخه لایو اکشن آن را نیز بر عهده داشته است. سریال Cowboy Bebop داستان سه جایزه بگیر به‌نام‌های اسپایک اسپیگل، جت بلک و فی ولنتاین را دنبال خواهد کرد که خطرناک‌ترین جنایتکاران منظومه را با دریافت قیمتی مناسب شکار می‌کنند. 

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا، الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، جف استالتس، تامارا تونی، میسن الکساندر پارک، ریچل هاوس، ان تروانگ و هوا شواندو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده