نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۲

انتشار اولین تریلر فیلم Nightmare Alley ؛ اثر جدید گیرمو دل تورو و بردلی کوپر

سرچلایت پیکچرز سرانجام اولین تریلر فیلم Nightmare Alley به کارگردانی گیرمو دل تورو و با بازی بردلی کوپر و کیت بلانشت را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Nightmare Alley منتشر شده است. این فیلم جدیدترین فیلم گیرمو دل تورو، کارگردان برنده جایزه اسکار پس از ساخت فیلم Shape of Water است که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم مورد انتظار و پر ستاره را بر عهده داشته است. در طول اولین تریلر فیلم Nightmare Alley شاهد حضور تقریبا تمامی ستارگان فیلم کوچه کابوس هستیم که ویلم دفو روی آن صحبت می‌کند و تمرکز تریلر روی شعار «انسان یا هیولا» است که ظاهرا به شخصیت بردلی کوپر اشاره دارد.

اتفاقات فیلم Nightmare Alley در دهه ۴۰ میلادی جریان دارد و اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ویلیام لندزی گرشام است که پیش از این در سال ۱۹۴۷ یک اقتباس دیگر نیز از آن ساخته شده بود و فیلم کوچه کابوس دل تورو دومین اقتباس این رمان است. اولین تریلر فیلم Nightmare Alley فضایی متفاوت و جذاب و پر تنشی را نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Nightmare Alley را ازطریق یوتیوب سرچلایت پیکچرز تماشا کنید و پس از آن شاهد اولین پوستر این فیلم روانشناختی باشید که در آن شاهد حضور بردلی کوپر هستیم:

بردلی کوپر در اولین پوستر فیلم Nightmare Alley

بردلی کوپر، کیت بلانشت، ویلم دفو ،تونی کولت، ریچارد جنکینز، ران پرلمن، رونی مارا، دیوید استراترن و تیم بلیک نلسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Nightmare Alley حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گیرمو دل تورو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم کوچه کابوس را بر عهده داشته که کیم مورگان در نوشتن فیلمنامه این فیلم به دل تورو کمک کرده است. او پیش از این برای کارگردانی فیلم The Shape of Water توانست ۲ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Nightmare Alley قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده