نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۶

نیکولاس کیج: هرگز بازنشسته نخواهم شد

نیکولاس کیج، بازیگر سرشناس هالیوودی به‌تازگی در مصاحبه‌ای از این گفته که قصد بازنشستگی ندارد و با کار کردن سلامت‌تر است.

نیکولاس کیج، بازیگر برنده‌ی جایزه اسکار یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوود محسوب می‌شود. این بازیگر اخیرا در مصاحبه‌ای از این گفته که هرگز قصد بازنشستگی ندارد و دوست دارد فعلا در سینما مشغول باشد. نیکولاس کیج در واکنش به مسئله‌ی بازنشستگی خود چنین گفت: «نه، نه، نه. نه، نه. این نمی‌تواند اتفاق بیافتد. انجام دادن کاری که من در سینما انجام می‌دهم برای من مانند یک فرشته‌ی نگهبان بوده است و من به آن نیاز دارم. وقتی کار می‌کنم سالم‌ترم. من برای ابراز تجربه‌ی زندگی خود به مکانی مثبت نیاز دارم و فیلمسازی این مکان را برای من محیا کرده است. در نتیجه هرگز بازنشسته نخواهم شد. الان کجای کار هستیم؟ ۱۱۷ فیلم؟ [می‌خندد.]»

فیلم بعدی نیکولاس کیج Prisoners of the Ghostland نام دارد که در ژاپن جلوی دوربین رفته است. کیج می‌گوید سفر به ژاپن و «در آغوش کشیدن روح آن مکان» به او حس خوبی منتقل کرده و برای فیلم ساختن به وی انرژی بخشیده است. نیکولاس کیج در بخشی دیگر از صحبت‌های خود از این می‌گوید که می‌خواهد پس از دو فیلم بعدی خود استراحت کند. این بخش از صحبت‌های او به شرح زیر است.

نیکولاس کیج در حال نشان دادن علامت پیروزی

«در سن و سال من، کارِ من علاقه‌مند باقی ماندن است، چراکه اگر من علاقه‌مند نباشم، شما علاقه‌مند نخواهید بود. هرچه پیرتر می‌شویم، این [قضیه] سخت‌تر می‌شود. در نتیجه من باید راه‌های تازه‌ای برای ابراز خودم پیدا کنم، چالش‌های تازه [پیدا کنم]. اما فکر می‌کنم، اگر خدا بخواهد، پس از پایان دو فیلم بعدی برای مدتی استراحت خواهم کرد، زیرا فکر می‌کنم زمان شارژ مجدد فرا رسیده است.»

فیلم سینمایی Prisoners of the Ghostland از امروز اکران شده است. نیکولاس کیج همچنین قرار است در فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent نقش خود را بازی کند. از فیلم‌های پیشین نیکولاس کیج می‌توان به Snake Eyes و Windtalkers و National Treasure و World Trade Center و The Runner اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده