نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۴

نتفلیکس ساخت فیلم Luther با بازی ادریس البا و اندی سرکیس را تایید کرد

نتفلیکس از همکاری با BBC برای ساخت فیلم Luther با بازی ادریس البا خبر داد تا سرانجام این فیلم ساخته شود. همچنین اندی سرکیس نیز به این پروژه اضافه شده است.

سریال Luther یکی از سریال‌های جنایی محبوب شبکه BBC است که مدتی می‌شود شایعاتی مبنی بر ساخت فیلمی براساس آن منتشر شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم لوتر سرانجام قرار است ساخته شود. شبکه نتفلیکس رسما از ساخت فیلم Luther خبر داد که شبکه BBC قرار است این فیلم جنایی را تولید کند. طبق انتظار ادریس البا برای بازی در نقش لوتر در این فیلم باز خواهد گشت.

علاوه‌بر البا، سینتیا اریوو، بازیگر نامزد دریافت دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Harriet و نوشتن و خواندن ترانه Stand Up، به‌همراه اندی سرکیس، بازیگر نقش گالوم در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، به‌عنوان بازیگران جدید قرار است در فیلم Luther حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. نیل کراس، خالق سریال لوتر به‌عنوان نویسنده فیلمنامه در فیلم آن حضور دارد و وظیفه کارگردانی فیلم Luther قرار است بر عهده جیمی پین با سابقه کارگردانی ۴ قسمت از سریال لوتر و ۴ قسمت از سریال Outlander باشد.

سینتیا اریوو و اندی سرکیس

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Luther از ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) آغاز خواهد شد. طبق گفته هالیوودریپورتر، فیلم Luther قرار است داستان مجموعه لوتر را ادامه دهد و او در این فیلم قرار است با تهدیدی دوگانه مواجه شود. اریوو نقش ماموری را بازی می‌کند که رقیب قدیمی لوتر است و سرکیس نیز شخصیت شرور داستان را بر عهده دارد که رئیس یک گروه جنایتکار است. پیش از این ۵ فصل از سریال Luther تولید و از شبکه BBC منتشر شده بود.

تاکنون ۲۰ قسمت از این سریال جنایی تولید و منتشر شده و هنوز ساخت فصل ششم این سریال تایید و اعلام نشده است. البته البا پیش از این گفته بود که پس از فصل پنجم، آن‌ها قرار است یک فیلم از شخصیت لوتر تولید کنند و فعلا برنامه‌ای برای ساخت فصل ششم وجود ندارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده