نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۳

پایان فیلمبرداری فیلم جدید Predator تا انتشار اطلاعات بیشتر

به‌تازگی فیلمبردار قسمت جدید فیلم Predator از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده و اطلاعات جدیدی را نیز فاش کرده است.

قسمت جدیدی براساس فیلم Predator در دست ساخت است که اطلاعات خیلی زیادی از آن در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مدتی می‌شود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم ترسناک به‌صورت مخفیانه آغاز شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم غارتگر ظاهرا به پایان رسیده است. جف کاتر، فیلمبردار قسمت جدید فیلم Predator با انتشار پیامی از به پایان رسیدن مراحل تولید این فیلم خبر داده است، اما مدت کوتاهی بعد پست خود را در اینستاگرام پاک کرد.

پیش از این گفته می‌شد که این فیلم قرار است Skull نام داشته باشد، اما در تصویر کاتر شاهد نام Skulls هستیم که ظاهرا نام رسمی فیلم است. پیش از این شایعه شده بود که امبر میدتاندر، بازیگر سریال Legion قرار است نقش اصلی قسمت جدید فیلم Predator را بازی کند و حالا کاتر در پیام خود ضمن تایید این موضوع به حضور دو بازیگر دیگر در این فیلم خبر داده است. این دو بازیگر داکوتا بیورز و دین دی‌لیگرو، بازیگر سریال American Horror Stories نام دارند. در ادامه می‌توانید تصویر پاک شده پست کاتر را مشاهده کنید:

پایان فیلمبرداری قسمت جدید فیلم Predator با نام Skulls

دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane وظیفه کارگردانی فیلم Skulls را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک آیسون بر عهده دارد. طبق گفته تهیه‌کنندگان فیلم، قسمت جدید فیلم Predator داستان یک قهرمان زن را دنبال خواهد کرد که قرار است با غارتگران مبارزه کند. برخلاف فیلم‌های قبلی Predator، اتفاقات فیلم Skulls در گذشته‌ای دور رخ خواهد داد که به‌عنوان یک داستان منشا از زمان ورود شکارچیان و غارتگران روی زمین را نمایش خواهد داد.

چهار فیلم اول فیلم Predator با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شده بودند و فیلم Skulls نیز برای اکران با درجه سنی R در نظر گرفته شده است، اما یکی از تهیه‌کنندگان فیلم در مصاحبه ماه گذشته گفته بود که قسمت جدید فیلم غارتگر ممکن است با درجه سنی PG-13 اکران شود. در حال حاضر تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر گرفته و اعلام نشده است و باید منتظر اعلام اخبار بیشتری توسط استودیوی قرن بیستم یا دیزنی بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده