نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

دستمزد نجومی بازیگر تد لاسو برای بازی در فصل سوم سریال Ted Lasso

جیسون سودیکیس، بازیگر نقش تد لاسو قرار است برای بازی در هر قسمت از فصل سوم سریال Ted Lasso، یک میلیون دلار دریافت کند.

پخش فصل دوم سریال Ted Lasso همچنان از شبکه اپل تی‌وی پلاس ادامه دارد و این سریال کمدی بسیار محبوب هم‌اکنون برای فصل سوم نیز تمدید شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اپل با ستاره اصلی سریال تد لاسو به توافقی چند میلیون دلاری دست پیدا کرده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، منابع نزدیک به اپل گفته‌اند که جیسون سودیکیس، بازیگر نقش تد لاسو قرار است برای بازی در هر قسمت از فصل سوم سریال Ted Lasso دستمزدی معادل یک میلیون دلار را دریافت کند.

گفته می‌شود که پیش از این سودیکیس برای بازی در هر قسمت از فصل اول و دوم، دستمزدی در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دلار دریافت کرده بود و حالا این رقم برای فصل سوم رشد نجومی داشته است. دستمزد دیگر بازیگران سریال Ted Lasso نیز برای فصل سوم افزایش پیدا کرده است که براساس آن، دستمزد بازیگرانی مثل برندن هانت، برت گلدشتاین، هانا وادینگهام و جونو تیمپل، از ۵۰ تا ۷۵ هزار دلار برای بازی در هر قسمت دو فصل اول به ۱۲۵ تا ۱۵۰ هزار دلار برای بازی در هر قسمت از فصل سوم سریال تد لاسو افزایش پیدا کرده است.

جیسون سودیکیس در حال خوردن چایی انگلیسی در پوستر سریال Ted Lasso

فصل اول سریال Ted Lasso اخیرا نامزد دریافت ۲۰ جایزه امی شده که در بخش فنی این مراسم تاکنون ۳ جایزه نیز دریافت کرده است. پیش از این قرار بود مراحل نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال تد لاسو از ماه گذشته آغاز شود، اما طولانی شدن روند امضا قرارداد جدید باعث شد تا نویسندگان سریال کار خود را از روز دوشنبه این هفته آغاز کنند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Ted Lasso نیز قرار است از ماه ژاویه ۲۰۲۲ (دی یا بهمن امسال) آغاز شود.

علاوه‌بر بازی در سریال، جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین به‌همراه جو کلی وظیفه ساخت سریال Ted Lasso را نیز بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم نیز باز خواهند گشت. جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین، هانا وادینگهام، جونو تیمپل، جرمی سوئیفت، فیل دانستر و نیک محمد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Ted Lasso حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده