نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲

پایان فیلمبرداری فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ

رایان جانسون رسما اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ به پایان رسیده است.

از تیر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Knives Out در کشور یونان آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Knives Out 2 به پایان رسیده است. رایان جانسون، کارگردان و نویسنده این فیلم جنایی با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. جانسون در ادامه گفت که او حالا موفق شده فیلم Annette را تماشا کند و این فیلم را فوق‌العاده توصیف کرده است. او در ادامه از بازیگران و لئوس کاراکس، کارگردان فیلم تمجید کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Knives Out 2 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات این فیلم در کشور یونان جریان دارد و بنوا بلنک با پرونده جنایی و مرموز جدیدی مواجه خواهد شد. دنیل کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک قرار است در دنباله فیلم Knives Out بازگردد. علاوه‌بر کریگ، دیو باتیستا، ادوارد نورتون، کاترین هان، جنل مونی، کیت هادسن، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، ایتن هاوک و جیدا پینکت اسمیت، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Knives Out 2 تایید و اعلام شده است. 

دنیل کریگ در حال توضیح دادن اینکه قاتل چه کسی است در فیلم Knives Out

انتظار می‌رود فیلم Knives Out 2 در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. همچنین فیلم Knives Out 3 نیز در دست ساخت است که جانسون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه به‌همراه کریگ برای بازی در نقش بنوا بلنک در این فیلم نیز باز خواهند گشت. نتفلیکس بهار امسال با پرداختی مبلغی هنگفت حق تولید و پخش دو دنباله فیلم Knives Out را خریداری کرد که بخشی از این مبلغ هنگفت به‌خاطر پرداخت نفری ۱۰۰ میلیون دلار به جانسون، کریگ و رام برگمن (تهیه‌کننده فیلم) بوده است. بااین‌حال، بودجه فیلم Knives Out 2 قرار است مشابه قسمت اول باشد.

فیلم Knives Out در سال ۲۰۱۹ اکران شد و این فیلم توانست پس از تحسین منتقدان، بیش از ۳۱۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۴۰ میلیون دلار بود. همچنین فیلم Knives Out موفق شد نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال نیز شود. علاوه‌براین، جانسون مدتی پیش تایید کرد که نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 را پیش از شروع تولید قسمت دوم به پایان رسانده بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده