// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۵

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession

سریال Succession شبکه HBO که تا به امروز موفق به کسب جوایز مختلف شده است، چند هفته‌ی دیگر با قسمت ۱ فصل ۳ بازمی‌گردد.

پخش فصل سوم سریال Succession در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) آغاز خواهد شد. این سریال درامدی (کمدی-درام) بسیار تحسین‌شده که افتخارهای فراوانی برای شبکه HBO به ارمغان آورد، در حالت عادی باید به مراتب زودتر بازمی‌گشت. اما شرایط دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 تاثیراتی جدی و انکارناپذیر روی پروسه‌ی تولید آن گذاشتند. البته در سریال Succession به هیچ عنوان این بیماری را نخواهیم دید.

برایان کاکس در نقش لوگان، جرمی استرانگ در نقش کندل، کیرن کالکین در نقش رومن، سارا اسنوک در نقش شیو، متیو مک‌فادین در نقش تام، هیام عباس در نقش مارشا، نیکولاس براون در نقش گرگ، آلن راک در نقش کانر، الکساندر اسکاشگورد، آدرین برودی و هوپ دیویس از جمله بازیگرهای فصل سوم سریال Succession شبکه HBO هستند. سریال وراثت، اثر جسی آرمسترانگ با فصل دوم خود توانست هفت جایزه‌ی امی را کسب کند؛ از بهترین بازیگر نقش اول تا برترین درام تلویزیونی.

اکنون خلاصه‌ی داستان رسمی فصل سوم را نیز در اختیار داریم. پس اگر هنوز دو فصل نخست را تماشا نکرده‌اید یا می‌خواهید با اطلاعات بسیار کم سراغ فصل سوم بروید، از خواندن ادامه‌ی این متن بپرهیزید. شبکه HBO می‌گوید که در فصل سوم Succession شاهد موضع‌گیری خطرناک لوگان خواهیم بود؛ فردی که در انتهای دومین فصل با حمله‌ی ناگهانی پسر سرکش خود مواجه شد و حالا برای حفظ متحدها تقلا می‌کند. درحالی‌که لوگان ری مشغول تلاش برای نزدیک خود نگه داشتن همراه‌های مالی، سیاسی و خانوادگی خود است، تنش‌ها بالا می‌گیرند. قدم به قدم خواهیم دید که دعوایی شرکتی تبدیل به یک جنگ داخلی خانوادگی می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده