نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۷

انتشار تریلری از فیلم ها و سریال های پاییزی شبکه اپل

اپل در مراسم معرفی گوشی‌ آیفون 13، با انتشار تریلری به معرفی فیلم‌ها و سریال‌های اورجینال اپل تی وی پلاس در پاییز امسال پرداخته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اپل در مراسم معرفی گوشی‌ آیفون 13، از فیلم‌ها و سریال‌های اورجینال اپل تی وی پلاس که قرار است در پاییز امسال پخش شوند، رونمایی کرده است. این تریلر حاوی تصاویری از سریال‌های اورجینال در حال پخش اپل تا سریال‌هایی است که قرار است در پاییز امسال پخش شوند، است. همچنین این موضوع در مورد فیلم‌های اورجینال اپل نیز صدق می‌کند و همچنین در طول تریلر شاهد تصاویر جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های اورجینال پاییزی اپل تی‌وی پلاس هستیم.

از جمله این آثار می‌توان به فصل دوم سریال The Morning Show با بازی جنیفر آنیستون، استیو کرل، ریس ویترسپون و بیلی کروداپ (شروع پخش از ۲۶ شهریور)، سریال Foundation با بازی جرد هریس و لی پیس (شروع پخش از ۲ مهر)، فیلم Finch با بازی تام هنکس (انتشار در تاریخ ۱۴ آبان)، فصل سوم و پایانی سریال Dickinson با بازی هیلی استاینفلد (شروع پخش از ۱۴ آبان) و سریال The Shrink Next Door با بازی پل راد و ویل فرل (شروع پخش از ۲۱ آبان) اشاره کرد. در ادامه می‌توانید این تریلر را در یوتیوب اپل تی‌وی تماشا کنید.

همچنین تیم کوک، مدیرعامل اپل در این مراسم تایید کرد که برنامه‌های اورجینال اپل تی‌وی پلاس از آغاز به کار در نوامبر ۲۰۱۹ تا به امروز نامزد دریافت بیش از ۵۰۰ جایزه در مراسم‌های مختلف شده‌اند و همچنین بیش از ۱۳۰ جایزه نیز دریافت کرده‌اند. اشتراک ماهانه اپل تی‌وی پلاس همچنان ۵ دلار است. اگرچه اپل برخلاف انتظار اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما این شرکت برنامه گسترده‌ای برای ساخت فیلم و سریال و گسترش برنامه‌های اورجینال خود دارد. 


منبع Mobilesyrup
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده